O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 lutego 2016

59. Karteczka nr 5 i .......

Witam wszystkich serdecznie:-)

Dziś od razu przechodzę do sedna bo padam po całym dniu bieganiny w marketach budowlanych.... wrrr  jak ja tego nie lubie:-(

W piątym etapie karteczkowym u Ewy było za zadanie zrobić karteczkę z guzikiem-powiem Wam szczerze że byłam w szoku że nie posiadam w domu guzików a tyle razy jakiś stary ciuch szedł do kosza a guziki z nim. Nie miałam też czasu na wypad w miasto żeby coś zakupić więc karteczka jest inna niż zamierzałam, ale mam nadzieję że Ewcia pracę mi zaliczy bo guziczki skromne się jakieś tam znalazły.

 Banerek najpierw:

i moja karteczka:








 Ostatnie dni poświęcam na słoneczniki i oto co mi w nich przybyło:




 i na koniec jeszcze powstała jedna karteczka dla Julki z okazji urodzin.













4 komentarze:

  1. Agnieszko, obie zachwycające są karteczki. Ta drugą bardziej podziwiam, bo nie potrafię wcale tak świetnie skręcić tych paseczków, by powstało cokolwiek. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izus ja mam już kilkanaście tysięcy za sobą skreconych pasków a i tak nie są idealne wiec się nie przejmuj. Poza tym w naturze tez kwiatki czy listki nie są idealnie równe;-)

      Usuń