O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 lutego 2016

53. Recenzja z wystawy malarskiej

W dzisiejszym poście chcę serdecznie Was zaprosić na relację z wystawy malarskiej moich znajomych. Byłam na niej w miniony piątek i powiem szczerze że pomimo już paru dni po niej nadal czuję ta wspaniałą atmosferę jaka tam panowała. Wernisaż nosił nazwę ''Pasją połączeni" a to dlatego iż każdy artysta miał coś innego do pokazania inne techniki każdy zastosował a jednak pasja i miłość do malowania ich połączyła.
A teraz aby nie przedłużać zobaczcie sami ich obrazy:

na wstępie wspaniali artyści od prawej: Julita, Wojtek i Marta














Gdyby ktoś chciał zobaczyć więcej zdjęć lub poczytać to zapraszam na stronkę:

https://www.facebook.com/towarzystwoprzyjacioluniejowa/posts/547014988806864

a może ktoś będzie na termach w Uniejowie to zawsze można wejść i zobaczyć. 

1 komentarz:

  1. Kiedyś na swoją wystawę zapraszała mnie jedna z moich studentek. Jakoś tam nie trafiłam, choć to pięć minut od mojego domu. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń