O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 lutego 2016

54. Etap II zabawy wielkanocnej 9/9

Witam bardzo gorąco.

Czas goni więc aby na ostatnią chwilę nie czekać zaprezentuję dziś kolejną karteczkę wykonaną na zabawę u Ewy 




W tym tyg tematem było gniazdko i bazie-hmmm trochę gimnastyki miałam bo chciałam coś zrobić z krzyżyków ale jakoś jak szukałam wzorów to nie mogłam nic znaleźć gdzie byłoby to nieszczęsne gniazdko. Więc metodą kombinacji zrobiłam taką oto karteczkę:




Pochwalić się też muszę prezentem jaki dostałam od koleżanki, teraz pozostaje mi oprawić piękne tulipanki i powiesić w honorowym miejscu na ścianie. Niedługo wzbogacę się o kolejny gdyż złożyłam zamówienie i na pewno Wam pokażę.



Miłego weekendowania wszystkim życzę i dziękuję za komentarze pod postem z karteczkami. Wasze posty dodały mi skrzydeł do tworzenia nowych prac i już niedługo wpadnę z kolejnymi karteczkami jakie aktualnie tworzę.  Papatki:-)

12 komentarzy:

  1. Aguś, świetnie sobie poradziłaś z tym gniazdkiem, też myślałam o podobnym, ale w rezultacie zrobiłam po swojemu, trochę krzyżyków, reszta co mi w głowie siedziało, zobaczysz jutro, jak opublikuję posta, zapraszam.)
    Tulipany piękne, warte solidnej oprawy.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dziękuję:-) Ja jakoś w tym tyg miałam mętlik w głowie a do xxx nagła pustka mnie ogarnęła i nie mogłam nic wymyślić. Miejmy nadzieję że Ewunia kolejny temat da łatwiejszy.

      Usuń
  2. Fajna karteczka :) świetna interpretacja wyzwania :) Piękne tulipanki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu dziękuję i za pochwałę karteczki i za tulipanki:-)Jak narazie cięzko idą mi te karteczki ale powoli powoli powoli może się wyszkolę:-)

      Usuń
  3. Ale bombowe gniazdko :-D super karteczka wyszła. A tulipanki są jak żywe, piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. super kartka i cudowny obraz

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, a obraz interesujący:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko- dobrze Ci idzie! twoje karteczki są równie ładne jak reszta! A co do candy scrapkowego, to chodziło mi o to, że nawycinam scrapków i spośród chtnych wylosuję jedną osobę, do której te scrapki w prezencie wyślę:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe gapa ze mnie czytałam bez zrozumienia chyba-albo mi coś na mózg w tym momencie padło:-)

      Usuń