O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 lutego 2015

23. Rozmaitości....

Wpadam do Was aby pokazać co stworzyłam w międzyczasie z ozdób wielkanocnych, ale także nie zabraknie krzyżyków. Jak pisałam we wcześniejszym poście nie miałam pojęcia za co się zabrać jednak postanowiłam że cykl dziewczynek będzie najlepszym wyborem bo chcę mieć całą kolekcję. Również zaczęłam drugi obraz Papieża który chciałabym wyszyć do kwietnia bo ma to być prezent ale nie wiem czy mi się uda gdyż mało już mam na to czasu. A tak wygląda moja nowa praca -niestety jest dość ciężko ja wyszywać gdyż wzór mam czarno biały a dwa oznaczenia na wzorze są z dwoma kolorami i lecę metodą prób i błędów. Przeszperałam neta wszerz i wzdłuż i nie mogę schematu kolorowego znaleźć.




a tu zaczęty Papież

i tak oto moje krzyżyki wyglądają. Oczywiście jak wspomniałam nie brakuje u mnie świątecznego klimatu. Postanowiłam że jajka decu nie koniecznie będę robiła typowo wielkanocne gdyż chcę aby dłużej ozdobiły mi mieszkanie więc wrzucam motywy kwiatowe. Z zajączkiem i kurczaczkiem pojawi się jakieś ale w następnym poście bo nie do końca jest zrobione więc nie ma co pokazywać. 







 no i jajeczka karczochy też muszą być;-)






Po długim czasie leżenia w szufladzie udało mi się także oprawić Papieża.


 A na koniec ponieważ mam szpital w domu ( najmłodszy kończy ospę to równo po 2 tyg zaczął starszy brat) wzięłam się dziś za wypieki. Przypomniało mi się o zapomnianych ciastkach z maszynki które w naszym dzieciństwie się zajadało i aby umilić życie sobie i innym domownikom-a przede wszystkim moim najmłodszym pociechom upiekłam stos ciastek który za każdym razem kiedy odwiedzą kuchnię się pomniejsza, oraz murzynka (foto jeszcze z piekarnika) 




                        Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny ! :)

12 komentarzy:

  1. Jajka wyszły super, bardzo podobają mi się z decu, życzę zdrowia dla Was, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu cieszę się że jajca Ci się podobają bo ja sama dopatruję się ciągle jakiś niedoskonałości. Dziękuję- zdrówko się przyda. Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Piękna seria będę Ci kibicować: ) Ale jesteś zdolniacha wszystko cudowne: ) A wypieki smakowite: ) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga doping się przyda -ponieważ cały tydz mam przymusowe siedzenie w domu (zresztą znowu) to będę starała się nadganiać xxx. Te dzieciaki coraz bardziej mnie wkręcają-choć powiem szczerze przeraża mnie ile jeszcze tych wzorów jest. Wypieki smakowite hi hi nowa dieta na poprawę nastroju:-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nastąpił wysyp prac,długo mi zajęło obejrzenie tych wszystkich cudeniek!
    Pracuś z Ciebie,pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak mi miło:-)Dziękuję. Przymusowe wolne od pracy muszę jakoś wykorzystać. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ale tu cudnie, żywo kolorowo:) piękne prace:) dziękuję za udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tu u Ciebie, tyle cudnych prac. Ja też czasami haftuję, ale tak pięknie jak Ty to nie potrafię. Dziękuję, że bierzesz udział w mojej zabawie i życzę powodzenia :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś wszechstronnie utalentowana i pracowita.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pracy! Dołączam sie do koleżanki wyżej. Jesteś wszechstronnie utalentowana i zdecydowanie nie próżnujesz! Szczerze podziwiam! Dziękuję, że zatrzymałas się u mnie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię dziś na wyniki losowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam haft krzyżykowy, tylko ciągle czasu mi na niego brak :(

    OdpowiedzUsuń