O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 lutego 2015

21. Bukiet krepinowy

Zimy za oknem nie widać więc będą kwiatki-jak ostatnio pokazywałam naszła mnie ochota na zrobienie kwiatków z krepiny. Jedno co wiem to nie muszę pamiętać o ich podlewaniu:-) a będą przez jakiś czas ozdobą na stole.Dzięki podpowiedzi od Agnieszki(-za którą serdecznie dziękuję) pod ostatnim postem postanowiłam wystawić tą pracę na kwiatowe  wyzwanie u Ilonki.



a tak wygląda moja praca:

26 komentarzy:

  1. Jak nie krzyżyki to krepina. Kwiatuszki super, takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroce są te krepinowe wiosenne kwiatuszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć próbowałam to takich ślicznych kwiatuszków nie potrafię zrobić-piękna ozdoba stołu i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiaty tak misternie poskręcane ... gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny bukiet: ) Bardzo się cieszę, że się zgłosiłaś: ) Zdolniacha z Ciebie na wielu frontach: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiecik :)) Piękne kolorki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny jet ten Twój bukiecik, taki śliczny kolorowy i nawet quillingowe kwiatuszki tam się schowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I proszę , jak się przydały kwiatuszki z poprzedniego posta , Wyszedł bardzo fajny kolorowy bukiecik , który spokojnie może czekać na wiosnę. Pozdrawiam i życzę powodzenia w głosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach dziękuję piękne za miłe komentarze Wam wszystkim i każdemu z osobna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie wolałabym takie widoki za oknem zamiast tej szarzyzny ....:-)
    ale na to trzeba bedzie niestety jeszcze trochę poczekać, dobrze, że ktoś wymyślił krepinę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny bukiet :) intensywne kolory , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci Agnieszko za udział w zabawie i za ten piękny kolorowy bukiet kwiatów;)
    Pozdrawiam wiosennie i życzę Ci powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiecik bardzo kolorowy, wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny bukiecik, różyczki moje ulubione, ale jakoś nie mogę się nauczyć ich robić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny,pełen kolorów bukiet

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kolorowo i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny bukiet fantastyczny ; ) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny i bardzo energetyczny bukiet Agnieszko!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten bukiet - kolory takie intensywne, że wiosna musi przyjść :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń