O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 marca 2015

24. Jajca na wielkanocne wyzwanie

Dzisiejszy post jest poświęcony tylko jajeczkom wielkanocnym które wystawiam na wyzwanie u Ilonki. 
             
                                                                                 

Niczym nowym nie zaskoczę są to jajka karczochowe i decoupage, znalazło się także jedno z guillingu. Część już jajeczek widzieliście, jest parę sztuk nowych a także kilka już zmieniło właściciela i ich na zdjęciu nie ma. A zbiorowa praca wygląda tak:

  
Aby nie zaśmiecać już tego postu-- innymi pracami pochwalę się wkrótce. Pozdrawiam wszystkich moich czytelników. Dziękuję za każdy komentarz pozostawiony pod wcześniejszym postem, wasze miłe komentarze dodają mi skrzydeł a serducho się raduje. Buziaki dla Was;-)                                                                                                                                                                                        

19 komentarzy:

  1. Kochana wciąż się rozwijasz, wszystkie Twoje prace cieszą oko: ) życzę powodzenia w wyzwaniu u cudownej Ilonki: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szczęście się przyda choć nie liczę na wygraną bo jest wiele pięknych prac innych dziewczyn a dla mnie najważniejsza jest miła atmosfera i zabawa. A przy okazji dom będzie jak nigdy ozdobiony na święta-powiązałam przyjemne z pożytecznym;-)

      Usuń
  2. Taka ogromna różnorodność .że nie wiadomo gdzie patrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko wybrać to jedno więc wrzuciłam wszystkie;-)

      Usuń
  3. Ale jaj narobiłaś,nie wiem na które patrzeć,śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajeczka, pozwolisz, że się zagapię i coś odgapię, bo jestem akurat w zwariowanym pędzie, tworzenia na pokaz wielkanocny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie;-) Śmiało częstuj się jeśli tylko może to pomóc w tworzeniu.

      Usuń
  5. Przepiękne!!! No dosłownie nie wiadomo, które piękniejsze :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kolorowo!!! Cudnie, sama wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pisaneczki ,w domku będzie lolorowo i światecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tym roku wreszcie będzie świątecznie-zawsze omijałam takie gadżety a teraz je uwielbiam;-)

      Usuń
  8. Od koloru do wyboru... Sporo tych pisanek. Ciekawe połączenia kolorystyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i cieszę się, że są takie miłe opinie. :)

    OdpowiedzUsuń