O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 26 czerwca 2017

138. Czerwiec karteczkowy

Dziś jak w tytule będzie karteczkowy post. Wierzyć się nie chce ze to juz koniec czerwca i jesteśmy na półmetku naszego wspólnego karteczkowania.
Czas leci szybko, karteczek przybywa i nie trzeba się martwić ze w grudniu zabraknie.

Na początek karteczki u Anulki gdzie inspiruje nas Ewa Jurewicz.
Ewa oprócz wspaniałych prac jakie tworzy ma wielkie serce do roślin jakie hoduje w swoim ogrodzie, jest u niej pięknie i kolorowo. Podziwiam od jakiegoś czasu jej roślinki i nawet ostatnio sporządziłam sobie notatkę z jej porad co kiedy przycina. Przyda mi się parę takich cennych wskazówek bo ja dopiero na początkowym urządzaniu ogrodu jestem. Ale ale przejdźmy do karteczek.

A baner mówi nam wszystko o wytycznych na ten miesiąc.


Zacznę od karteczek bożonarodzeniowych gdzie króluje aniołek.
 U mnie są karteczki dwie-pierwsza:




 i druga aniołek z ptaszkiem która także wędruje na zabawę u Uli:



wielkanocna miała być baza ścinkowo zrobiona więc u mnie po raz pierwszy taka wersja składaczka z większych ścinek.
Małe mankamenty są bo powinien być odwrotnie zrobiony wg schematu (wyższa część po lewej stronie). No i składanie bez odpowiednich narzędzi też trudniej wychodzi ale narazie tak musi być.
Schemat znalazłam na blogu u ewinka Nowa -bardzo dziękuję:-)




i druga ścinkowa z ukochanym haftem





no i na zakończenie karteczka z gazetą-druk. Tu szału nie ma bo jakoś brakowało mi pomysłu na gazetową kartkę. Ale coś tam pokombinowałam-karteczka recykling na zbliżające się imieniny dziadka od wnuków.




i kolaż wszystkich karteczek:





A u Uli w tym miesiącu królują ptaszki:


 jedną karteczkę już pokazałam z aniołkiem i ptaszkiem a kolejna wygląda tak:


i jeszcze jedna też składaczek który już wyszedł lepiej:


i kolaż dla Uli:


Ok zabawy karteczkowe zaliczone. Niedługo znów zawitam z kolejna zabawą dla Reni. 

Dziękuję Wam za każdy komentarz jaki zostawiacie u mnie:-)
Wszystkim którzy wyjeżdzają na urlop lub już są życzę pięknej pogody i dużo wypoczynku.

Pozdrawiam serdecznie:-)
Aga


25 komentarzy:

  1. Agnieszko,piękne kartki,te hafciki na nich są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :) Bardzo podobają mi się te składaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki są pięknie Agnieszko! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo i pięknie.
    Cieszę się że bawisz się u mnie - do zobaczenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieś, karteczki są super, podziwiam szczególnie składaczki. Oczywiście nie mogłam nie dostrzec tych ślicznych hafcików - jestem pod wrażeniem. Trudno z nich wybrać faworytkę.
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pełne uroku! Agnieszko, gratuluję wygranej w Scrapku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję, szczęście małe się uśmiechnęło do mnie:-)

      Usuń
  7. Cały zestaw kartkowy :) Składaki fajne, musze też spróbować . Śliczne te haftowane aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw karteczek :) Dziękuję za trio ptaszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Kochana szalejesz :) One są urocze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda karteczka inna, Tyle pomysłów! woow mówię woow.
    czekam z radością na następne cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jaki piękny hurt karteczkowy przedstawiasz! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko super się spisałaś. Świetne kartki wszystkie. moje ulubione oczywiście haftowane ale i pozostałe są śliczne. Gratuluje debiutu "składaczkowego" wyszło rewelacyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki, podziwiam pomysły na realizację wytycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale z Ciebie pracowita pszczółka :) Wszystkie karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile karteczek :) Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez wyjatku, wszystkie są śliczne. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga, kartki prześliczne, a te z ptaszkami to podobają mi się najbardziej :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszko, piękne są te Twoje karteczki! Ptaszyny są cudowne ale i zajączek z tulipankami świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie sobie poradziłaś Agnieszko z tematami, wszystkie karteczki są urocze i bardzo pomysłowe.
    Dziękuję Ci za serdeczne słowa i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki bardzo mi się podobają, ale dwie mnie zachwyciły - wielkanocna z haftowanym króliczkiem i składaczek z ptaszkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne i jakie różnorodne!

    OdpowiedzUsuń