O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 lutego 2017

115. Handame cały rok luty

Witajcie:-)

Dziś z samego rana w biegu siadam aby dodać post do zabawy u Reni




Niestety luty szybko mi minął i nie wiem czy się wyrobię ze zabawami-nie chciałabym opuścić zabaw karteczkowych mam nadzieję że te dwa dni jeszcze lutego pozwolą mi na dorobienie brakujących  chociaż lichutkich karteczek.

Dziś u mnie szkatułka na drobiazgi dla mamy:




aby środek nie był surowy także dodałam kwiatek-jeszcze został delikatnie popryskany farbą ale zapomniałam zrobić fotkę.


dodatkowo zgłaszam prace do Bogusi na zabawę wiosenna:


Nadszedł czas kiedy rozliczamy Pity jeśli ktoś nie wie na co przekazać 1% podatku zajrzyjcie na stronkę u Reni -możecie przekazać go dla Lili



Ps. Dziewczyny czy któraś z Was ma sprawdzonego sprzedającego na allegro ramki?-mam kilka haftów do oprawienia a mój szklarz u którego wcześniej Papieża oprawiałam potrafi czasem ''spitolić'' ramę-tzn brzegi nacięć są czasem poszarpane

9 komentarzy:

  1. Śliczna skrzyneczka :)
    Co do szklarza to nie pomogę, bo kupuję gotowe ramki w sklepie stacjonarnym i sama oprawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamcia na pewno zadowolona💐
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka otulona latem, jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. I zrobiło się letnio tej zimy dzięki Twojej słonecznikowej szkatułce.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, słoneczna szkatułka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O,jak słonecznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!
    A co do ram to na facebooku dziewczyny polecały ten sklep: http://sklep.carlson-piechocki.pl
    Sama tam nigdy nie zamawiałam, ale może się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od tych radosnych kolorków od razu humor się poprawia:) Piękne pudełeczko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jaki letni klimacik u Ciebie :) Śliczna szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń