O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 lutego 2017

114. Marzenko dziękuję

Dziś gdy zapukał listonosz do drzwi i mi podał paczuszkę zdziwiona powiedziałam ale ja nic już nie zamawiałam- Uśmiechnął się i powiedział no ale przesyłka dla pani. Fakt biedny ten mój listonosz bo w tym tyg robi mi za tragarza bo pełno zakupów na allegro dla młodej robiłam ale myślę sobie podpisując przecież wszystko już doszło.

 Spojrzałam na nadawcę a tam zaskoczenie paczuszka od Marzenki znanej z bloga ,,Świat cieni,,-jako micia-Marzenka Przybyła.

Na szczęście Wikusia akurat spała więc na spokojnie mogłam otworzyć i obejrzeć zawartość paczuszki. A tam moim oczom ukazał się piękny różowy szlafrok, śliczne buciki ciemny róż, misio przytulanka i wspaniała karteczka z gratulacjami. 
Nie wiem czym sobie zasłużyłyśmy na tak wspaniałe upominki-byłam (choć nadal jestem) totalnie zaskoczona a zarazem wzruszona że łezka w oku się zakręciła za takie wspaniałości jakimi Marzenka nas obdarowała.  
Mój mąż ponieważ on większość zakupów w okolicznych sklepach robił dla córuni zachwyca się głównie różem i tu kochana Marzenka trafiła w upodobanie mojego M. Co więcej sam otworzył usta ze zdziwienia gdy zobaczył co Wikusia dostała i jaki ten blogowy świat jest zaskakujący.
 Ale zobaczcie same foto relacje:







 


 




Wspaniała karteczka-zostanie oprawiona i powieszona w honorowym miejscu:-)



MARZENKO JESZCZE RAZ SERDECZNIE DZIĘKUJEMY ZA PAMIĘĆ, ZA PIĘKNE PREZENTY I GRATULACJE W ŚRODKU KARTECZKI. PRZESYŁAMY WIELKIE BUZIAKI:-)

 

 

10 komentarzy:

  1. Fajna niespodzianka, a karteczka jest prześliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały jest ten blogowy świat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę nie ma za co. Jeszcze raz życzę aby Wiktoria była nieustannym źródłem Waszej radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas będę powtarzała, że ten blogowy świat jest całkiem inny od naszego codziennego.Buziaki, cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. super upominki !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Super niespodzianka! Karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękna niespodzianka,gratuluję :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń