O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 lutego 2017

113, Serduszkowo

 Witajcie:-)

Na wstępie serdecznie dziękuję za wszystkie gratulacje i życzenia, oby wszystkie się spełniły Wikusi.

  

Dziś jak na walentynki przystało będzie serduszkowo -a to za sprawą zabawy u  Gosi 


Już w ubiegłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka od Violi z bloga Pasje Violi 
niestety nie miałam czasu wcześniej zasiąść i pokazać jakie wspaniałości otrzymałam-dziś już ukazuję i Violi bardzo dziękuję za cudeńka jakie dostałam.

Mydełko własnoręcznie robione-poszło zaraz w ruch,
 
 scrapki -na pewno wykorzystam do karteczek-takich to jeszcze nie miałam więc bardzo za nie dziękuję:-)

Mi w udziale przypadło wysłanie karteczki do Bogusi - oto moja przesyłka
 


Małgosiu dziękuję za zabawę którą zorganizowałaś, a dziewczynom za wymiankę karteczkową.

Pozdrawiam serdecznie:-)

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe paczuszki, obie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymianka ze świetnymi prezentami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki i wspaniała wymianka :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczki, widać że wymiana udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty przygotowałyście :-)

    OdpowiedzUsuń