O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 stycznia 2016

49. dla babci i dziadka

Witam serdecznie:-)
Dzień babci i dziadka zbliża się wielkimi krokami a ja dopiero wczoraj z dzieciakami zakończyłam pracę, zazwyczaj już wcześniej coś wykombinowaliśmy jednak jakoś ostatnio brak mi weny, słoneczniki wciągnęły mnie do reszty:-)
Ponieważ zima trzyma i żywe kwiatki mogłyby mrozu nie wytrzymać stworzyliśmy drzewko różane, wykonane z krepiny. Przyznam szczerze że tych kwiatków a kwiatków do stworzenia była masa a paluchy całe przefarbowane miałam. A żeby nie przedłużać zobaczcie sami jak to nam wyszło:




Prace tą zgłaszam na wyzwanie





Dziękuję kochane dziewczynki za komentarze pod poprzednim postem, Wasze wsparcie i doping  napewno pomoże w walce z wielkimi słonecznikami. Na dzień dzisiejszy aż tak dużo mi nie przybyło bo musiałam odłożyć je na chwilę-ból głowy i zawroty mi jakoś utrudniają ostatnio pracę nad nimi.


Na dziś to tyle do usłyszenia już niebawem:-)

12 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe i ładne drzewko:) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. super drzewko, różyczki są prześliczne, a haft zapowiada się interesująco

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne drzewko i z pewnością długo będzie cieszyć oczy dziadków. A słoneczników też pięknie przybywa. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszło to drzewko, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja dla babci i dziadka - życzę powodzenia wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe drzewko. Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Drzewko wyszlo super, takie kolorowe i optymistyczne. Teraz juz i sloneczniki pojda jak po masle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drzewko wygląda bardzo ładnie:)
    Dziękuje za wzięcie udziału w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatki zrobione z krepiny? Nie wierze... ;) wyglądają na prawdziwe! Piękny stroik i super pomysł dla Babci i Dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękny bukiet wyszedł!:)

    OdpowiedzUsuń