O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 stycznia 2016

47. Tusal 2016

Witam w biegu aby Wam pokazać mój tusalowy słoiczek.
Jest to pierwsza taka moja długa zabawa tego typu-mam nadzieję że nie ostatnia i wytrwam do końca.
Zabawa jest prowadzona przez znaną blogerkę Promyk http://promyk2004.blogspot.com/

Mój słoiczek jeszcze nie ma kompletnego ubranka, ale zbiera niteczki i wszystko co z xxx związane:-)



5 komentarzy:

  1. Dzięki za tę znaną.;)Widzę, że słoiczek już się zapełnia. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój słoiczek też jeszcze bez ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obawiam się nieco, że słoiczek jest za mały, skoro już się wypełnia, a to dopiero początek roku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko mam rezerwowy być może zamienię na nieco większy. Ilość obecna jest może i spora bo wrzucam wszystko a robiłam nieco porządku w nawijaniu potrzebnych mulinek do słoneczników. Pozdrawiam:-)

      Usuń