O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 stycznia 2015

20. Krzyżyki i krepina

               Za oknem paskudna pogoda i nawet nie chce mi się siedzieć z igłą w ręku ale coś powolutku tworzę-tempem żółwia można by rzec. Udało mi się zdobyć kolejną dziewczynkę do kolekcji -jak się okazuje jest ich całkiem sporo-mam cichą nadzieję że w tym roku wyszyję całą serię -ale zobaczymy jak to będzie. Planów mam masę a czasu mało. A oto efekt paru godz spędzonych z igłą w dłoni.





Dodatkowo w przerwie między xxx powstało parę różyczek z krepiny-teraz tylko muszę pomyśleć jak je wykorzystać:





 Parę dni temu mój ślubny był na zakupach i wrócił z całkiem miłą niespodzianką -przywiózł mi zestaw 3 pudełek które mają być na mulinę i inne moje gadżety. Jedno mniejsze już zapakowałam w pocięte kawałki wstążek na jajka które planuję robić metodą karczochową. Pozostałe będą (mam cichą nadzieję) wykorzystane na bobinki z muliną ale to jeszcze daleka droga bo muszę najpierw zakupić owe bobinki i co najdłużej zejdzie nawinąć niteczki na nie.  



      A teraz już Was nie zanudzam i uciekam pod kołderkę bo zaczyna mnie rozkładać paskudne grypsko. Pozdrawiam serdecznie.

11 komentarzy:

  1. Na początek życzę zdrówka nie daj się! !! Mąż sprawił Ci cudowny prezent tylko pozazdrościć: ) Tą kolekcja dziewczynek jest cudowna zresztą chyba już o tym pisałam ją je uwielbiam kojarzą mi się z dzieciństwem moja Siostrzyczka miała niezły zbiór pocztówek z tymi dziewczynami wiec skrycie Ci zazdroszczę: ) czy to jest ta z gołębiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niestety ale się poddałam się-rozłożyło mnie na amen:-( Chociaż od pracy parę dni odpocznę. Trafiłaś idealnie-dziewczynkę z gołębiem wyszywam, mam nadzieję że ja w tym tyg skończę i wezmę się za kolejną. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zdrowia i wypoczynku: ) Już nie mogę się doczekać skończonej dziewczynki :) a z kwiatów może stworzysz cos na wyzwanie u Ilonki. http://handmadekursytutoriale.blogspot.com/2015/01/zapraszam-do-kwiatowego-wyzwania.html?m=1

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedz-jakoś przeoczyłam ten wpis. Pomyślę i będę kombinować żeby zdążyć dołączyć do zabawy:-)

      Usuń
  3. Tak, te pudła są super. Kupiłam dwa zestawy, a mąż poleciał po trzeci - dla siebie. Są rewelacyjne! Takie pojemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej cieszę się że mam dobry prezencik.:-)

      Usuń
  4. Super organizery z tych pudełek będą. Bobinki możesz sobie zrobić sama, wiesz jak wyglądają, to tylko kartonik, np, z opakowania leków, wyciąć i tanim kosztem będą zrobione, albo z plastikowych koszyczków po owocach.
    Wracaj szybko do zdrowia i do haftu oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bobinki myślę że będą własnego wykonania-bo kasę jaką mam na nie wydać lepiej na mulinę przeznaczyć.:-) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo ladny haft.
    Kiedys tez haftowalam krzyzykiem. Mam duzy obraz zaczety, jeszcze troszke zostalo do skonczenia ale to juz pare lat jak tak lezy.
    Serdecznie pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. powstaje bardzo ładny hafcik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny haft wychodzi, a prezent to zazdroszczę bo mój mąż to nie domyślny jest i jak sama nie kupię to on tego na pewno nie kupi, pozdrawiam i życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń