O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 listopada 2014

16. Damulka

Kochani, wpadam na chwilę, aby pokazać Wam moje postępy w xxx z damulka. Zaczęłam ją 25 października i jakoś mi słabo ostatnio praca idzie. Niestety też dzieciaczki mi się pochorowały mnie też już kości łamią więc krzyżyki są odstawione od 4 dni na boczny tor, mam cichą nadzieję że w weekend zasiądę wygodnie i podgonie pracę. A oto fotki damy:

                                                                   foto z 28.X

 

kolejna fotka jest wykonana tydzień później


a tak prezentuje się dziś


Tak więc jeszcze dużo pracy mi zostało-a to dopiero pierwsza dama:-)


A teraz coś nie mojego wykonania -dwie pierwsze rzeźby są w moim salonie. Wykonał je znajomy rzeźbiarz tylko mogę pozazdrościć mu talentu. Zresztą sami oceńcie prace:




Natomiast tą rzeźbę odebrałam wczoraj -będzie prezent choinkowy dla rodziców:



To by było na dziś tyle. Do usłyszenia w kolejnym poście. Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających;-)

4 komentarze:

  1. Praca nad haftem postępuje, powoli do przodu, Ja też nie mogę skończyć Papieża, ale już bliżej jak dalej, a rzeźby są prześliczne, w guście mojego męża, on takie bardzo lubi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czas leci szybko nad krzyżykami, a najważniejsze że efekty widać u każdej z nas.Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Piękna Dama to niezłe wyzwanie: ) znam tę serię bo wisi u mojej znajomej i naprawdę pięknie się prezentuje: ) Życzę Wam szybkiego powrotu do zdrowia: ) ależ Ci zazdroszczę takiego znajomego te rzeźby sa cudowne: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Damy są piękne bo także widziałam u znajomej i jest na czym oko zawiesić:-) Dziękuje-zdrówko się przyda bo święta coraz bliżej a chciałabym coś na choinkę wyszyć. Pozdrawiam:-)

      Usuń