O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 listopada 2014

17. Bombka Quilling oraz szopka.

Dzień dobry;)

Od soboty jestem pochłonięta papierkowymi paseczkami.
Papierowe robótki to coś nowego co postanowiłam przetestować na własnych siłach. Na początek powstał kwiatek, później jakaś choinka i tak dalej i dalej aż doszliśmy do bombki.
Ponieważ nie mam wprawy są  pewne niedociągnięcia ,które zobaczycie;)








Wybaczcie jakość zdjęć ale niestety w pracy mam kiepskie warunki do lepszego foto. 
Bombka miała być taka jak pierwsze jej foto ale jak się okazało miałam za mało jednego koloru więc tył jest bardziej kolorowy.  

Oprócz nauki quillingu weekend był poświęcony także szopce którą młodzież postanowiła wystawić w konkursie szkolnym a później może dalej pojedzie. I tak oto zużyliśmy ok 5tyś zapałek sporo mulinki, włóczki oraz masa kleju:-) A oto efekt:


Oświetlenie też się znalazło



A na zakończenie foto moich łobuziaków z wykonaną pracą:


A teraz czas uciekać i zasiąść wreszcie do krzyżyków po paru dniach odpoczynku od igły. Trzymajcie się cieplutko:-)



6 komentarzy:

  1. Agnieszko, jak się chce, to się da zrobić, jesteś coraz częściej na blogu, a i to co masz do pokazania, też jest świetne. Uwierz wreszcie, że skoro masz już bloga, to się na nim wyżywaj, my chętnie poczytamy o codzienności, robótkach, łobuziakach .wspaniali chłopacy/. Bombka i karteczki z paseczków, jak dla mnie super, szopka na święta to moje marzenie, a Ty już ją masz.
    Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.Niedługo pokażę kolejną partię bombek bo się robią aktualnie. Danusiu marzenia się wcześniej czy później spełniają więc i Ty będziesz miała swoją szopkę.;-)

      Usuń
  2. Stworzylas prawdziwe cudeńka: ) Quillingu także pragnę spróbować ale jakoś nie mogę się zebrac więc tym bardziej gratuluję: ) Szopka super życzę by zdobyła pierwsze miejsce- zasługuje na to: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś -Quilling to fajna zabawa i również wciąga jak krzyżyki polecam Ci spróbować tym bardziej że jest okazja pobawić się w bombkowe ozdobienie. Ja dziś dostałam 3 zamówienia na bombki więc pracuje nad nimi. A i domownikom się podoba że coś innego będzie na choince. Co do szopki to zobaczymy- różnorodność z tego co widziałam jest ogromna-nawet z piernika są upieczone ale jak to dzieci podjadają dachy więc chyba nie dotrwają do ostatecznego werdyktu więc cicha nadzieja jest że może w pierwszej dziesiątce się znajdziemy;-)

      Usuń
  3. Quilling wciąga, masz rację Ja dwa lata temu narobiłam jajek, u mnie cała rodzina siedziała i zwijała paseczki, a Ja kleiłam, Twoje prace są po prostu przepiękne, szopka super wyszła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I loved to know your blog. There are so many beautiful works!
    Hugs,
    Priscila

    OdpowiedzUsuń