O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 lipca 2014

8. Dzieci z kwiatkami

Dzieci z kwiatkami to jeden wzór z wielu które mi się podobają i chciałam w swojej małej kolekcji mieć. Dojdą z czasem dziewczynki w kilku odsłonach-podoba mi się że wszystko jest z serii o tych samych rozmiarach i mam nadzieję że będzie oko cieszyć. Ponieważ wzór jest w odcieniach brązu i beżu już miałam dość tych kolorów i zaczęłam wzbogacać go powoli czymś żywszym i muszę przyznać że był to bardzo dobry pomysł gdyż dziś podczas południowej przerwy w skwarze z nieba mogłam usiąść i postawić xxx i o wiele lepiej mi szło to teraz niż kiedy był ten wzór taki smutny. Mam nadzieję że jeszcze parę dni i skończę całość i mogę zacząć kolejną pracę. A oto jak prezentuje się po dzisiejszym dniu obrazek.


 a tak było wczoraj:


Po bardzo długim czasie wreszcie dokończyłam . Troszkę poleżał obrazek w szufladzie zanim zebrałam się i wyprałam go ale teraz już mogę fotkę wstawić. Niestety jeszcze nie oprawiony ale ramkę już zakupiłam tylko brakuje mi czasu na oprawienie bo chcę zrobić passpartu dodatkowo.

10 komentarzy:

  1. Jak na tak krótki czas zajmowania się haftem, masz już czym się pochwalić. Fakt są to małe obrazeczki, ale od czegoś trzeba zacząć. Nie zrażaj się więc tempem w jakim te prace powstają, bo przy małych dzieciach i tak idzie Ci to super. Nawet żółw, czy ślimak kiedyś dociera do celu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jedna sprawa, jeśli możesz wyłącz funkcję "udowodnij, że nie jesteś automatem", to takie denerwujące. Oczywiście to tylko moja sugestia a zarazem prośba, a Ty zrobisz co zechcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że już funkcja jest wyłączona-nawet nie wiedziałam że coś takiego miałam-ale człowiek zawsze się uczy. Dziękuje za podpowiedz i opinie. Pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. Ja też miałam włączoną tę funkcję, ale zwrócono mi na to uwagę i mimo mojego krótkiego stażu w blogowaniu doszłam jak to wyłączyć. Teraz sprawdzam czy u Ciebie już się wyłączyło.

      Usuń
  3. Jest w porządku, już niczego nie muszę udowadniać, chcąc opublikować komentarz.Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Agnieszko dziekuje ze mnie znalazlas w google i dodalas i na ten moment zapraszam cie do mnie mysle ze znajdziemy wspolny jezyk tzw.robotkowy = bardzo prepraszam za bledy ale jak do mnie zagladniesz to poczytasz dlaczego do milego napisania buziaki ci sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny obrazeczek .. i trzymaj tak dalej
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń