O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 września 2014

9. Dziewczynki w kapeluszach

Ufff mam nadzieję że wreszcie więcej teraz czasu poświęcę krzyżykom gdy chłodne dni nadejdą. 

Dzieci to jeden z tematów które bardzo mi się podobają i dalej ciągnę ten temat w krzyżykach. Udało mi się zdobyć dwa schematy (szkoda tylko że nie mogę znaleźć pozostałych a ponoć z tej serii były:-( )
Oba schematy szybko mi się wyszywało co mnie bardzo cieszy gdyż lubię kiedy efekty dość szybko widać. Teraz pozostała mi oprawa wyszywanek jednak muszę chwilkę poczekać może ktoś z Was ma pozostałą serię i się podzieli za co będę bardzo wdzięczna:-)
A tak oto prezentują się moje prace :




3 komentarze:

  1. Cudowne :) Kojarzą mi się z dzieciństwem :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne... mnie z kolei przypominają wakacje :)

    OdpowiedzUsuń