O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 września 2017

155. Rozdawajka urodzinowa

Tak jak obiecałam dziś idę z rozdawajką:-)


W poniedziałek niestety zestarzałam się 😁😁😁😁😁 teraz już będzie bliżej 40tki niż 30tki -ech jak ten czas leci.


 Kiedyś człowiek młody myślał kiedy skończę 20 chcę być dorosła a teraz myślę w drugą stronę chciałoby się mieć dopiero z 25.  No cóż nie da się zatrzymać zegara i leci dzień za dniem na dodatek wydaje mi się że coraz szybciej te wskazówki zasuwają. 

W swoje urodziny także strzeliła nam 13 rocznica ślubu-ot taki kaprys mój ślubny miał że w moje urodziny weźmiemy ślub. 


Tak więc z okazji tego podwójnego święta będzie mała rozdawajka.

A co do przygarnięcia???
Długo się zastanawiałam co tu mogę zaoferować i co Wam się przyda.......ostatnio dzięki kilku zabawom jest szał na tworzenie karteczek, więc będą jakieś przydasie karteczkowe.

np: papiery różne wielkości ale przeważają 15cm*15cm (większość z Magicznej Kartki )




papier do origami 

fizelina dekoracyjna i tektura falista z brokatem


Osóbka która wygra ma możliwość wyboru prezentu (mojego wykonania)-oczywiście jeśli tylko chce. Niby do świąt jeszcze sporo czasu ale może komuś się przyda pod choinkę lub po prostu dla siebie:-) 

(są trzy opcje:)
1
2
 3


no i wszystko razem gdyby ktoś chciał zawiesić u siebie na pasku bocznym:-) 



Większość z mojej rozdawajki pokazałam. Będzie jeszcze parę rzeczy do tworzenia kartek ale to już niech pozostanie tajemnicą aby wygrana Pani miała niespodziankę:-)

Jeśli idzie o zasady:



  • Zamieść w komentarzu pod postem chęć udziału w losowaniu i wpisz numerek prezentu.
  •  Nie biorę pod uwagę blogów tylko z candy
  • Osoby które do mnie zaglądają i są stałymi komentatorami mają jeden los więcej:-)
  • I to tyle...proste prawda??? żadnych obowiązkowych postów do zamieszczania u siebie 
  • Zapisy do 20. 10.2017. 
  • Losowanie postaram się zrobić 23.10 (po chrzcinach córci na spokojnie-chyba że coś się zmieni z datą to losowanie będzie 21.10) 

#################################################################

  1.Gdyby okazało się że wygra osóbka która bawi się decu i zarówno chustecznik jak i świeczniki są Ci zbędne i ich nie chcesz wrzucę do paczki parę przydasi do decu drewnianych i serwetki:-) (napisz w komentarzu)

 2. Gdyby okazało się że zamiast moich prezentów wolisz mulinę  to także jest to do zrealizowania:-) (napisz w komentarzu)



Ufff mam nadzieję że prosto wytłumaczyłam wszystko....


I co znajdą się chętne osóbki????

👀👀

 





90 komentarzy:

  1. Ja już jestem chętnie i z miłą chęcią przygarnę świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam życzeń złożyć ! Wszystkiego naj- lepszego życzę :)

      Usuń
  2. To i ja się ustawię w kolejce i chętnie świeczki przygarnę:) pozdrawiam cieplo i życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podwójne gratulacje, piękne miałaś święto w poniedziałek! Zgłaszam się oczywiście i banerek zawieszam u siebie, a jeśli uda mi się wygrać, to z racji tego, że decu sama trochę robię, a przydasiów mam cały worek- poproszę o mulinki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała tyle lat co Ty mieć. Oj kiedy to było :) Najlepszego na kolejne lata- wszystko przed Tobą :)
    Po cukieraski oczywiście staję w kolejce:) Prezencik nr 3 jest chyba najładniejszy- jeju trudno się zdecydowwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i rocznicy ślubu :)
    Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, a gdyby udało mi się wygrać to wybieram chustecznik z różami czyli nr 3.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko! Przede wszystkim Życzę Ci wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin i Szczęśliwych Dalszych lat, Też ustawiam Się w kolejce , świeczniki i chustecznik już mam. Więc Tylko same papiery mi pozostały. Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu w razie wygranej wymyśli się coś innego:-)

      Usuń
    2. Agnieszko! Bardzo Ci Dziękuję - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji... podwójnej okazji :) Nie umiem decu - uwielbiam świeczki :) Czyli bardzo podobałoby mi się wygrać świeczniki :) Raczej haftuję, więc muliny nigdy za wiele, ALE: czemu by nie spróbować czegoś innego? Ucieszę się z każdej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agusiu, ja się nieśmiało zgłaszam, a gdyby mi dopisało szczęście, to wybieram prezent nr 2.
    Kochana, sto lat w szczęściu i zdrowiu. I niech Wasze małżeńskie wspólne życie będzie pasmem radości i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wziąć udział. Bardzo się mi podobają te świeczuszki czyli 1. Pozdrawiam. :)

    A poza wyborem życzę Tobie radości, pomyślności oraz dużo zdrówka! Ono najważniejsze.
    A w rocznice ślubu dla WAS obojga miłości!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat,sto lat Agnieszko pragnę jeszcze raz złożyć Ci życzenia bo nie wiem czy dotarły te przez formularz kontaktowy.
    Mam prośbę Agnieszko czy Twój stary adres jest aktualny bo Twoja kartka urodzinowa nadal czeka na wysłanie,a jutro wybieram się na pocztę.
    Proszę o wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko zmienił się adres-zaraz Ci podeślę.

      Usuń
    2. Dziękuję Agnieszko i zapomniałam złożyć Wam obojgu z okazji tak wyjątkowej rocznicy ślubu wytrwałości w ciągłym budowaniu Waszej Miłości.
      Agnieszko jeśli mogę to też spróbuję szczęścia w Twojej rozdawajce , gdybym miała szczęście w losowaniu to obojętnie co dostanę uwielbiam niespodzianki.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
    3. Marzenko oczywiście ze mozesz-ciesze się ze dołączyłas do zabawy:-)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego
    Ustawiam się w kolejce; wybieram 2

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat i wszystkiego co najlepsze Wam życzę!
    Twoje prace są przepiękne, że chętnie bym przygarneła taki chustecznik, więc staję w kolejce:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo szczęścia w życiu, zdrówka, spełnienia marzeń, nawet tych, które wydają się nieosiągalne. :)
    Również jestem chętna, bardzo podobają mi się świeczki. Cudeńka.
    Miłego weekendu. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, pamiętam jak byłam "nieszczęśliwa" gdy miałam 30-te urodziny, a teraz chętnie bym do tej cyfry wróciła :).

    Wszystkiego najlepszego :).

    Na candy chętnie się zapiszę i poproszę o nagrodę nr 3 :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha!dobry jest :)przynajmniej będzie zawsze pamiętał i o urodzinach i o rocznicy:)))nam się "udało"zapomnieć o 28 rocznicy,ale to było dawno,dawno:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko wszystkiego dobrego z okazji podwójnej rocznicy . Zdrówka i pogody ducha dla Ciebie i Twojego męża.
    Piękne przygotowałaś prezenty, świecznik i chusteczniki.
    Chętnie stanę w kolejce po te cuda. Z decu sobie całkiem dobrze radzę więc poproszę mulinki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne życzenia urodzinowe i małżeńskie! Dużo szczęścia i miłości! Piękne prezenty przygotowałaś, mnie zwłaszcza spodobał się chustecznik z nr 3! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. No to wbjam z życzeniami i ja:) Aguś wszystkiego najlepszego dla Was, dużo miłości na dalsze lata:) No i dla Ciebie z okazji urodzin dużo zdrówka:)
    Wybieram hmmm jakie to trudne:) Numer trzy)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również przyłączam się do życzeń i gratulacji. Życzę Ci Agulko dużo szczęścia i radości z rzeczy małych.
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. W decu też się bawię ale to miłe dostać pamiątkę własnoręcznie wykonaną przez kogoś innego. Podoba mi się chustecznik nr 2. A banerek chętnie u siebie powieszę.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Same uroczystości rodzinne, więc gratuluję i składam zycz, a podobaja mi sie swieczniki, banerek u mnie na bloguenia , wezme udział w tej zabawie , ja duzo robie w technice pergamano , więc te papiery by mi sie przydały

    OdpowiedzUsuń
  21. a zapomniałam cie zaprosić do swojego bloga , gdzie jest banerek o twojej rozdawajce

    OdpowiedzUsuń
  22. No Kochana piękne Jubileusze-dwa!!! Ach co to za wiek 35 lat...kiedy to było...Wszystkiego NAj życzę Wam całej Rodzince, spełnienia Marzeń i dużo zdrowia dla wszystkich!a do zabawy ustawiam się i czekam cierpliwie na wyniki:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego co najlepsze, przepraszam za spóźnione życzenia i spóźniony prezent.
    Zgłaszam się też do Twojego Candy i choć sama robię decu to jednak 3. chustecznik mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego Agnieszko i z okazji urodzin, i rocznicy ślubu :) Podeślij mi nowy adres, bo stary się zmienił :)) Nie mam chustecznika, więc w razie czego chętnie zaopiekuję się nr2. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieszko przede wszystkim: Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i radości z okazji dwóch tak zacnych uroczystości!!! Ja, to bym chciała mieć tylko tyle lat, ale niestety masz rację czasu się nie zatrzyma ;).
    Oczywiście zapisuję się do zabawy, chustecznik (nr 3) jest zachwycający, chętnie bym się nim zaopiekowała :))). Pozdrawiam serdecznie :D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat, sto lat, sto lat! Wszystkiego co najlepsze z obydwu okazji!
    A do candy jasne, że się dopisuję. Jeśli wygram, to chciałabym chustecznik, czyli nagrodę nr 3, otrzymać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego:),Z wielką chęcią staję do zabawy. Mój wybór pada na nr2. Przy okazji zapraszam do siebie na podobną zabawę:).

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie cudne prezenty rozdajesz. I ja z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy, a w razie wygranej to zakochałam się w chusteczniku nr 2 :)I choć spóźnione to przyjmij gorące życzenia urodzinowo - rocznicowe. Ja 5 dni po urodzinach świętuję rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na podwójną okazję podwójne życzenia serdeczności :)
    Moje serce skradł chustecznik nr 2.
    Info o zabawie na moim blogu:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy :) Jeśli chodzi o decu to trochę działam w tym temacie, więc chętnie przygarnęłabym jakieś przydasie :)
    Zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkiego najlepszego z okazji Waszej rocznicy oraz urodzin . Zyczę pogody ducha , nieustającej weny i bezkresnej miłości co dotrwa do późnej starości , byście zawsze kroczyli razem . Chętnie biorę udział w Twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tworzę karteczki , wiec papierki jak najbardziej mnie interesują ale najbardziej spodobał mi się chustecznik nr 2 te maki cudownie sie prezentują

      Usuń
  32. Aguś, składam Ci podwójnie życzenia, bo świętowałaś podwójny jubileusz :)Spełnienia marzeń Wam życzę! Kusisz pięknymi cukiereczkami, dlatego chętnie wezmę udział w zabawie :) Najbardziej podoba mi się chustecznik nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla Ciebie, no i dużo szczęścia, radości z okazji rocznicy ślubu dla Ciebie i męża :) Z chęcią przyłączę się do zabawy. Jeśliby mi się udało, to proszę prezencik nr 2 ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:) i najlepsze życzenia z okazji rocznicy ślubu:)
    Chętnie przyłączam się do zabawy:) jeśli się los do mnie uśmiechnie i zostanę wylosowana, to wybieram numer 3:) Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdeczne życzenia,chętnie wezmę udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje z okazji urodzin i rocznicy ślubu! Zgłaszam się do zabawy, wybieram prezent nr 1 :)
    Banerek zabieram i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego.
    Co do upominku to zachwycił mnie numer 1 i chętnie ustawię się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. w decu się nie bawię więc jakby co to jestem chętna na mulinki :)
      Ps.2 banerek wieszam na http://szalkrzyzykow.blogspot.com/

      Usuń
  38. Agniesiu wszystkiego co najlepsze :) Szczęścia, zdrowia i uśmiechu :) Gratulacje z okazji ślubu :) Oczywiście, że się zapisuję do Twojej zabawy :) Prezencik numer 1 :) Ach no i oczywiście, że decu robię :) Miłego dnia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia.
    Biorę udział w candy.
    Wybieram nagrodę numer 2.
    Banerek dodany: bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego naj naj najlepszego! I jak najwięcej kolejnych rocznic! Dużooo miłości =)
    I z wielką chęcią też ustawiam się w kolejce po numerek 1 =)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na początek wszystkiego najlepszego z okazji okrągłych urodzinek! A także z okazji rocznicy ślubu! A mówią, że to kobiety mają zwariowane pomysły :)
    Chętnie weznę udział w zabawie. Banerek dodany: https://robotkiklaudii.blogspot.de/
    Chętnie zamiast prezentów przygarnę każde przydasie :)
    Dopiero zaczynam brać udział w takich zabawach, więc na wiele szczęścia nie liczę, ale jeśli nie spróbuję to nigdy nic nie wygram!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń