O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 stycznia 2017

108. Troszkę decu...

Witam już w Nowym 2017 Roku.


Sylwester minął u mnie w ciszy i spokoju, w gronie najbliższych mi domowników. Święta się skończyły choć zbliża nam się kolejny dłuższy weekend ale wiadomo rzeczywistość już zawitała po błogim lenistwie.

Nie robię w tym roku żadnych podsumowań z moich robótek ręcznych bo za dużo tego nie było. Głównie bawiłam się w kartkowanie, gdzie u mnie dominował haft krzyżykowy więc i z tym zeszło nieco czasu. A z większych projektów ci którzy zaglądają do mnie wiedzą że zaczęłam słoneczniki-pokaże w najbliższym poście ile nadgoniłam w ostatnim tyg starego roku.

Było też sporo decu bo i świeczniki i chusteczniki a i szkatułki jakieś powstały oraz mniejsze ozdoby. Właśnie dziś chciałam pokazać chusteczniki jakie miałam do zrobienie na gwiazdkę dla znajomej. Siedziałam i zbierałam się za te dwa pudełka od września, i kiedy nadchodził czas świąt niestety ale czy chciałam czy nie musiałam się zabrać do tego. Lubię ozdabiać takie pudełeczka ale jak mi serwetka podchodzi a tu niestety serwetki jakie przyszła właścicielka sobie wybrała ni w ząb mi nie podeszły. Jeszcze ba żebym miała chociaż serwetkę z papugami w większej ilości a nie dwie to może byłoby łatwiej a tak stres że coś się nie uda mnie dobijał bardziej.
Ale nic to udało się-właścicielka zadowolona więc nie ma co narzekać.

Tym razem wykorzystałam po raz pierwszy metodę na żelazko i jestem pod wrażeniem że tak wszystko pięknie się przykleiło bez żadnych nierówności jak to zawsze po pędzlu bywa.
Zresztą same zobaczcie:-)

 chustecznik który miał być typowo zielony -miałam jedynie serwetkę w papużki- żałuję trochę że podkładu nie zrobiłam białego tylko jasną zieleń ale teraz już za późno nie da się zmienić a zielony to zielony-jest tak jak w zamówieniu.





 i drugi z pomarańczami gdzie serwetka jest biała ale nie mógł być biały ot taki wymóg-wykorzystałam resztki farby w kolorze kości słoniowej i wyszedł ot taki:






 Na najbliższy czas decu chyba powiem stop-bo mam kilka sztuk nie sprzedanych i nie chcę zagracać mieszkania. Jedynie mam w planach metamorfozę słoików po kawie które ostatnio zagospodarowuję w kuchni i jestem z tego zadowolona-jakaś odmienność zapanowała.

Na dziś to tyle lecę do xxx bo i za styczniowe karteczki trzeba się za chwilę zabrać.

Pozdrawiam Was serdecznie:-)








18 komentarzy:

  1. Papugi z białym podkładem rzeczywiście byłyby lepsze.
    Pomarańcze skradły mój serducho, a kartki Twoje xxx są super wiec mykaj- miłej pracy.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko cóż zrobić zamawiający mają prawo wyboru niekoniecznie takie samo zdanie jak ten wykonujący haha:-) Miała być zieleń to jest zieleń. Co do karteczek wielkie dzięki-cieszę się że się podobają. Buźka:-)

      Usuń
  2. Piękne wesołe chusteczniki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne chusteczniki, pomarańczowy mi się podoba:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-też pomarańcze bardziej mi przypadły do gustu.

      Usuń
  4. Pomarańczowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko dziękuję, mi akurat tylko ten pomarańczowy się podoba:-)

      Usuń
  5. Piękne prace! Obserwuję ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-również wszystkiego naj w Nowym Roku:-)

      Usuń
  6. Piękne chusteczniki :) Jestem ciekawa co wymyśliłaś na słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) co do słoiczków to myślę że już niedługo jakiś pokaże:-)

      Usuń
  7. muszę się przekonać do metody na żelazko, śliczne prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu w płaskiej przestrzeni uważam że swietny sposób, wszystko wychodzi gładko:-)

      Usuń
  8. Pudełeczko z pomarańczami jest prześliczne!
    Piękny motyw i super wykonanie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te chusteczniki! szczególnie ten w pomarańczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń