O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 stycznia 2017

111. styczniowe zabawy

Witam serdecznie:-)                                      Nie mam pojęcia jak wyjdzie ten post a to dlatego że piszę go na telefonie. Niestety złośliwość losu położyła mnie na oddziale w szpitalu a ponieważ nie wiem kiedy wyjdę nie mam wyjścia i spróbuje dodać zdjęcia z tel do zabaw styczniowych.
W tym roku zamierzam dalej bawić się w karteczkowanie u Uli i Ani.

W styczniu Ula zaproponowała nam jemiole


-u mnie będzie biednie bo jak mało kiedy nie zrobiłam nic w krzyżykach.  Jakoś ciężko było mi znaleźć fajny wzorek który by mi się spodobał wiec poszłam na łatwiznę i po raz pierwszy użyłam grafiki zaczerpniętej z neta.



I kolaż na koniec dla Uli:



Kolejna zabawa to karteczkowanie u Ani.
Tutaj mieliśmy wytyczne z bingo jakie Anulka zaproponowala. Bardzo  fajna opcja bo kombinacji jest masa.



U mnie powstały takie oto karteczki:
Bożonarodzeniowa: nitka, sznurek+napis+kolo, owal

Wielkanoc: zielony+napis+czerwony

Okolicznościowa: kwiat roślina+napis+ramka



Druga wielkanocna: zielony+napis+czerwony


I kolaż dla Ani:


Trzecia i juz ostatnia zabawa do której dołączyłam to ozdoby cały rok u Reni

U mnie w tym miesiącu będzie bombka quilling -mega bombka, zaczęłam ja przed świętami i nie skończyłam bo jednak kolos z niej a dzięki tej zabawie zmobilizowalam się i w nowym roku skończyłam. 


To chyba na dziś wszystko, mam nadzieje ze post w miarę wygląda i was nie wystraszyłam;-) Idę pomęczyć się nad zabkami. 

DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE KTÓRE MOBILIZUJĄ MNIE DO DALSZYCH DZIAŁAŃ
mam nadzieje ze niedługo maleństwo przyjdzie na świat i wrócimy do domku a ja do swoich robotek.
Papatki:-) 

14 komentarzy:

  1. Piękne karteczki stworzyłaś! Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo ci współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Karteczki śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś mam nadzieję ze z bąbelkiem ok😊
    Jak ja lubię te zakochane bałwanki :)
    Super kartki.
    Tulam do serducha was oboje 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne grafiki i karteczki, mimo, że nie xxx :) dziękuję za udział w zabawie :)
    Życzę Ci szybkiego rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko po pierwsze to życzę zdrówka dla Ciebie i maleństwa i szybkiego powrotu do domku
    Po drugie dziękuje że jesteś w II edycji zabawy, jest mi bardzo miło ze bawisz się dalej
    Po trzecie kartki sa cudne wszystkie i to dla Uli i wg bingo. Zakochałam się we wzorku różyczki i tych jajek wielkanocnych , są przepiękne .
    Po czwarte bombki quillingowej gratuluję i podziwiam . Robiłam kiedyś podchody na taką ale wymiękłam Twoja jest piękna
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko dużo zdrówka dla Was:)
    Wszystkie prace piękne, kartka bombeczka jest wręcz cudna:)
    A za bombkę qullingową podziwiam, mnie te zawijaski ciągną, ale czasu i motywacji za mało:)
    dziękuje że bawisz się dalej ze mną i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki ,zwłaszcza te z haftem :-))) Podziwiam ogrom cierpliwości włożony w bombkę ,ale efekt jest fantastyczny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne karteczki zrobiłaś, hafciki są prześliczne. No a ta bombka wow! Jest super:-)
    Pozdrawiam cieplutko i dużo zdrówka dla Was życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napracawałaś się przy bombce. Kartki są bardzo ładne. Teraz wypoczywaj i w zdrowiu obie wracajcie do domku.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki świetne, zwłaszcza te z grafikami do Uli i haftem - różą. Trzymaj się dzielnie, Aguś, szczęśliwego rozwiązania i powrotu do domku! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim życzę zdrowia! A prace są śliczne, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, szybciutko wracajcie do domku :-)
    Karteczki piękne i super bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne karteczki udało Ci się wykonać mimo wszystko, Podziwiam Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i maleństwa, może jest już na świecie. Serdecznosci

    OdpowiedzUsuń