O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 listopada 2016

99. Jan Paweł II

Witajcie kochane koleżanki blogowe.

Dziś przychodzę z obrazkiem jaki powstał na aukcję dla chorego Antosia z mojego osiedla. Chłopczyk boryka się z chorobą nowotworową prawie już rok a ma smyk zaledwie 1,5 roczku. Planowałam wyhaftować coś bardziej na bogato ale znając realia życia na terenie wiejskim obawiam się że nikt by nie zakupił za cenę jaką można dostać w innym środowisku. Obrazek powstał skromny- pani dyrektor szkoły do której chodzą moje dzieci zadowolona że dołączyłam do akcji, dodam że tylko ja coś dałam w krzyżykach. Pozostałe prace to głównie obrazy olejne, akryl i wiadomo sponsorzy typu zakłady kosmetyczne, restauracje itp podarowali bony.  Fajną atrakcją jest również wygranie wejściówki na pobliską jednostkę wojskową do tunelu aerodynamicznego na 6 min-szkoda że nie mogę chwilowo tam się wepchnąć. Chciałabym poczuć jak to się lata haha.
Aukcję mamy w najbliższy piątek- produkujemy również od każdej klasy coś na stoiska, wiadomo każdy grosz się liczy. Ja akurat robię stroiki świąteczne, jak będą gotowe to wiadomo pokażę Wam:-)
Ogólnie pomysłów przychodzi pełno do głowy ale co z tego wyniknie?....... zobaczymy.

A teraz mój Jan Paweł II:


 W obrazku miały być pół krzyżyki-nie cierpię tego więc aby jakaś odskocznia była zrobiłam je w dwie nitki i chyba to nieco widać. Zgapiłam pomysł na jakiejś stronce z face z wzorami gdzie jedna pani właśnie tak postąpiła. Jeśli będzie ktoś kto haftuje na aukcji najwyżej mam cichą nadzieję że mój nieprofesionalizm skomentuje sobie w myślach. Wam pozwalam pisać w komentarzach 😁😀😀

Na dziś to tyle, choć miałam wrzucić post karteczkowy ale zastała mnie noc i zdjęć nie zdążyłam zrobić. Nadrobię to mam nadzieję jutro i będzie u mnie karteczkowo bo wiadomo koniec miesiąca się zbliża wielkimi krokami.
Życzę udanego szaleństwa sobotniego:-)

7 komentarzy:

  1. Ja tam nie widzę nieprofesjonalizmu! Bardzo ładny obrazek. I nie szalej dziś za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie widzę żadnego nieprofesjonalizmu - obrazek wygląda bardzo ładnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz! I świetnie się prezentuje w tej ramce =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie jestem poruszony !!
    Obserwuję bo Ci się należy :)

    OdpowiedzUsuń