O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 października 2016

95. Kreatywne bombardowanie

Kochani przede wszystkim to serdecznie dziękuję za wspaniałe komentarze pod postem z karteczkami. Serducho się raduje jak takie wspaniałe słowa się czyta od was. Aż miło tworzyć prace pomimo że czasem nie mam na to siły.

A dziś nie wiem zwariowałam chyba bo postanowiłam dołączyć do kreatywnego bombardowania u Danusi.


 Powiem szczerze że podglądałam zabawę w cykliczne kolorki i piękne prace widziałam jak dziewczyny tworzą ale jakoś czas mi na dołączenie nie pozwolił-mam nadzieję że ta zabawa pozwoli mi uczestniczyć w wspaniałej doborowej obsadzie:-)
Oczywiście co do pudełeczek po słodyczach to ostatnio u mnie temat nr jeden bo mam zachcianki tylko na słodkie-i tak ostatnio mężuś zakupił mi moje ulubione ptasie mleczko karmelowe i postanowiłam owe pudełko ozdobić. Będzie mi służyło jako pojemniczek na scrapki. Niestety nie jest idealnie zrobione ale tak to bywa jak na ostatnią chwilę się chce dołączyć do zabawy a że dziś ostatni dzień to szybciutko je robiłam aby nie opuścić pierwszego miesiąca. Mam nadzieję że szefowa przymknie oko na niedociągnięcia.

A pudełko wyglądało przed bombardowaniem tak:


a po bombardowaniu bardzo delikatnym haha wygląda tak:


To na dziś tyle. Lecę nakarmić żabkę póki  jeszcze chce jeść:-)

12 komentarzy:

  1. Mówisz lekko? Kochana zasypałaś je kwiatami, a skręcanie paseczków wcale nie takie proste i lekkie:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tosz to prawdziwa łąka powstała na tym pudełeczko,teraz jest kwieciste i piękniejsze niz w pierwotnej wersji.
    Aga fajnie,że dołączyłaś do naszej bombowej gromadki i liczę ,że zostaniesz z nami jak najdłużej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przemiana pudełeczka w kwiecistą łąkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie te nawywijane kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne to bombardowanie, a najfajniejsze w tym, że wcześniej bardzo smaczne ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się nakręciłaś paseczków! Sliczne pudełeczko! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko coś obficie zasypałaś to pudełko i teraz jest bardzo bogato zdobione. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwie letnia łączka:)) Ślicznie i kolorowo!

    OdpowiedzUsuń