O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 grudnia 2015

44. Ostatnie już bomby...

Witajcie kochani:-)
Dziękuję Wam z całego serca za komentarze pod kiermaszowym postem-miło mi że prace się podobają jednak hmmmm kupujących brak akurat w sieci. Ale nie martwię się tym, ponieważ zostałam z prawie pustymi rękoma-udało mi się sprzedać większość  ozdób choinkowych -niesamowite wzięcie miały dzwonki i bombki z quillingu, zdążyłam sprzedać a już kolejne zamówienia się posypały i zarywałam nocki aby te papierki pozwijać i zdążyć na czas. Także pozbyłam się kompletu świeczników i tacy, przy dobrych wiatrach po świętach kolejna taca ze świecznikami powędruje w świat.
Powiem Wam szczerze że najbardziej raduję się z bombek które poleciały do Anglii-pewna pani stwierdziła że takich bombek to tam nie ma i zakupiła wnukom upominki na choinkę. A wyglądały one tak:





Kolejne dzwoneczki jakie wykonałam  były większe od pokazywanych wcześniej- a co za tym idzie więcej
pracy przy nich , momentami już mi palce siadały-chyba w lutym już zacznę robić jajca żeby do Wielkanocy się wyrobić hihihi. Kobitka zamówiła 2 dzwoneczki dałam jej 3 do wyboru i niestety zostałam bez żadnego-to mnie troszkę smuci bo nie mam żadnego dla siebie, ale może jeszcze zdążę zrobić przed samą Wigilią. A oto one:






Miałam jeszcze robić karczochowe bombki ale już czasu brakło i powstała tylko jedna takowa i bombeczki z decu. Tymi ostatnimi nawet moi mali chłopcy się zainteresowali i postanowili sami sobie też zrobić.


 małe bombki decu są zrobione przez moje pociechy, brakuje tu mi jeszcze fotek bombek z wiewiórkami i jeszcze paru ale nie wiem gdzie się zapodziały, może innym razem wrzucę.

 a te już są moje:-)




Grudzień chyba jak w większości szkół jest to czas na robienie ozdób świątecznych na konkurs, moje szkraby też uczestniczyły w takich konkursach -pierwsze były kartki dla Fundacji Uniwersytet Dzieci-był to konkurs na całą Polskę więc może i którejś z Was dziecko w nim uczestniczyło,  a kartki wiekowo najpierw starszy syn , później młodszy



no i największy nasz projekt-ozdoba świąteczna która miała być wykonana w miarę możliwości z produktów ekologicznych, z darów natury itp.  Robiliśmy go późnym wieczorem na następny dzień musiał być gotowy-do końca nie byłam zadowolona z efektu ale w końcu to praca syna i nie chciałam aby było za dużo tam mojej ręki. Co prawda pomagałam przy skręceniu podstawy i przy klejeniu pistoletem ale resztą zajął się już Dawid. Dziś okazało się że stanął na podium w nagrodę za III miejsce. Wrócił szczęśliwy bo naprawdę prac był ogrom-niektóre były lepsze inne gorsze i jury miało nie lada wyzwanie aby te naj wybrać.



 Uffff ale się rozpisałam..... a szczerze powiem że to jeszcze nie koniec:-) ale żeby nikogo nie zanudzić resztę zostawię na następny raz:-)


No i na koniec jeszcze moja praca jaką zgłaszam na konkurs u  Małgosi

http://malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com/









a także do wyzwania w





Kochani święta za pasem więc już dziś chcę Wam przesłać życzenia:

Każdy już czym prędzej bieży,
by dołączyć do pasterzy.
I ja spieszę z życzeniami,
bo nie mogę być tam z Wami.
Zdrowia, szczęścia, pomyślności
i niech dobro wśród Was gości.
I niech Boga wielka moc
na Was spłynie w świętą noc.




18 komentarzy:

  1. Wszystkie prace piękne i w ślicznych kolorach:) Zdrowych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziękuję bardzo:-) Wszystkiego naj:-)

      Usuń
  2. Ileż tu wspaniałości :) jak powiadają szewc bez butów chodzi ... Za to zadowolenie i zachwyt u nabywców chyba Ci to wynagradza Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję:-) owszem radość jest ogromna że innym moje prace tak przypadły do gustu że pozostałam bez niczego, a i kieszeń na święta bogatsza. Buziaki:-)

      Usuń
  3. śliczne prace, masz zdolnych synów

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję podium, wianek na to zasłużył, masz zdolne pociechy :) Twoje bombki i dzwonki musiały się spodobać nie miały wyboru. Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, opłacało się poświęcić nieco czasu aby cała rodzina była zadowolona z podium. Wesołych świąt:-)

      Usuń
  5. Piękne prace, ale miałaś dużo skręcania :)
    Życzę Świąt beztroskich i radosnych, ciut śniegu, trochę mrozu. Pełnego prezentów Mikołaja powozu, a przy tym dużo zdrowia i by po sylwestrze nie bolała głowa :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak skręcania miałam masę, ale jak to mówią się opłacało bo mikołaj mógł być bogatszy, Dziękuję za życzenia:-)Wesołych świąt

      Usuń
  6. Wysyp piękności :)
    Wspaniałych, ciepłych, niezapomnianych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję pięknie:-)
      Wszystkiego dobrego w nowym roku:-)

      Usuń
  7. Cudne! Zdrowych, wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. super! Dziękuje za udział w wyzwaniu eko-deco

    OdpowiedzUsuń