O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 grudnia 2015

43. Świąteczny kiermasz...

Zabawę w świąteczny kiermasz wymyśliła nasza cudowna Gosieńka.
Ja oferuję Wam swoje prace które mogą być wykorzystane na prezent lub dla siebie do dekoracji domu.
Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą:
                                            

                                                             szafeczki na klucze-50zł
                                                              6  haczyków w środku 

Wymiary:  Wysokość: 28,5 cm
Szerokość: 21 cm
Głębokość: 5 cm




chustecznik-35zł

                           

                                                                            

                                                                       taca -35zł
                                           29.8cm*19,6cm


                                                                        taca-35zł 




                                                                          wazon-20zł




                                                                         świeczniki-20zł (zestaw)



                                                                       




świeczniki-25zł



                                                  podkładki pod kubki 25zł -6sztuk










                                                          dzwoneczki guilling-25zł (sztuka)







                                                                   bombki guilling-18zł











                                                           bombki decupage-10zł




bombki karczochy-15zł







                                                                       świeczniki kieliszki-15zł








                                                                      serduszka wys 15cm -10zł  sztuka





16 komentarzy:

  1. te skrzyneczki są wspaniałe, powodzenia w sprzedaży:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy przygotowałaś na kiermasz:) Powodzenia w sprzedaży:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kiermaszowe prace są świetne, oby kupujący docenili Twój kunszt ich wykonania, bo ceny wcale nie są wygórowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, jeśli kupujący nie docenią to święta mamy za pasem i obdaruję rodzinę pod choinką swoimi pracami:-)

      Usuń
  4. Piękne rzeczy przygotowalas :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosia jest niezwykle kreatywna jeśli chodzi o zabawy blogowe. Twoje rzeczy są cudne, mam nadzieję, że znajdą nabywcę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale spora kolekcja , prac, wszystkie świetne , mnie szczególnie spodobały się dzwoneczki quillingowe, chyba by mi brakło cierpliwości do zwijania tylu paseczków.
    Powodzenia na kiermaszu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mi też brakowało cierpliwości, paseczki zwijałam chyba z półtora tyg wieczorami albo przy kawie w ciągu dnia aby ich nie znienawidzić, jakby nie było kręci się i kręci a po przyklejaniu efekt marny i ciagle tych kółeczek mało.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. Piękne rzeczy, będzie u Ciebie kolorowo! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolorowo i własnoręczne ozdoby wreszcie choinkę będą zdobić:-)

      Usuń
  8. Dzięki Twoim dekoracjom bardzo świąteczne zrobiło się na kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pięknych prac, mam nadzieję że znalazło się dużo chętnych na ich kupno :)

    OdpowiedzUsuń