O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 maja 2017

130, Fizzy Moon po raz drugi

Witajcie kochane w słoneczny u mnie dzionek choć wietrzny:-)

Z samego rana gdy zobaczyłam słoneczko aż radość na twarzy się malowała że wreszcie maj przyniósł ocieplenie-ale ale nie szaleję z ta radością bo jak pojechałam z dziećmi zajrzeć na działkę  to okazało się że głowę chce wiatr ukręcić. Gdyby nie on piękna majóweczka by dziś była-podstawa aby już tak zimno i ciągle deszczowo nie było. 

A z działeczki bukiet tulipanków sobie przywiozłam aby stare które mąż mi ciągle dowoził na nowe wymienić i tym oto bukietem dziękujemy za życzenia zdrówka- Wikusia jeszcze troszkę kataru ma ale wraca jej radość i znów sobie gada do stworków które widzi w różnych miejscach w pokoju a my ich dostrzec nie możemy haha




Ponieważ zakończył się czas na druga odsłonę misia Fizzy Moon najwyższa pora abym go pokazała u siebie. Miały być tym razem dwa misie ale brakło mi ok 2-3 godz na dokończenie haftu i jest jeden. Nie ma tego złego będę miała za chwilkę gotowy haft na trzecią odsłonę i więcej czasu na porządną oprawę wzorku.

A kwietniowy miś u mnie wygląda tak:


A będąc na działeczce parę fotek zrobiłam że skromna wiosna się na niej pojawiła-ha jak mi się zrymowało;-)

 tulipanków mi coś po zimie mniej się zrobiło-chyba jakieś robactwo w ziemi mi je zjadło.




oprócz kwiatków drzewka owocowe też kwitną:




Na dziś to chyba tyle, wpadnę niedługo pokazać oprawiony hafcik Jezusa. 

Życzę udanej majóweczki i dużo słonka

Buziaki:-)


Ps. Dziękuję za wasze komentarze pod postem karteczkowym-wiem że nie zawsze musi być haftowana karteczka ale jakoś mi najbardziej podchodzą właśnie takie karteluszki. Może to dlatego że jak zrobię haftowaną nie musi mieć zbyt dużo dodatków, a te scrapbooking jakoś ja nie potrafię robić, to nie moja technika, zresztą u mnie tych scrapków aż tak dużo nie ma-większość od niektórych z was a jakoś talentu do łączenia ich nie mam. Muszę się naoglądać chyba fotek takich kartek to może bakcyla złapę kiedyś:-)

20 komentarzy:

  1. Kochana misiaczek cudniasty! Bardzo fajny pomysł miałaś z tym paspartu w paseczki :) Wiosna cudna u Ciebie w ogródku pomimo pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną wiosnę nam pokazałaś! A misiek uroczy! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do złapania bakcyla polecam piterest :DDDD
    Misiek słodziak a i jak !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaczek z tego misia:) już powoli wszystko budzi się do życia, uwielbiam ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiaczek słodki, a tulipany śliczne:) Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiaczek śliczniutki;
    fajnie, że już masz na działce kolorowo;
    u mnie słońce pokazało się dopiero koło południa ale przez wiatr i tak było dosyć chłodno
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne tulipany, też mam w wazonie i w ogródku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie oprawiłaś tego słodziaka :-)
    Ja też czekam na słoneczko i ciepełko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieś, słodki misiaczek aż wzlatuje w górę z radości, że w końcu nieśmiało pojawiła się wiosna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Misiaczek słodziaśny, a kwiaty pięknie kwitną! pozdrawiam majowo:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy misiak :) Na działeczce u Ciebie już zielono się robi i kwiaty pięknie kwitną :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosnę na działce już całkiem nieźle widać.
    A misiaczek uroczy.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziak z tego misiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny miś:) I wiosennie bardzo u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny ten Misiaczek :) Jestem pod wrażeniem :)Ale ta Twoja działka jest kolorowa no WOW :)

    OdpowiedzUsuń