O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 sierpnia 2016

84. Karteczki dla Ani i Uli

Witajcie:-)

 Dziś na ostatnią chwilę wpadam pokazać karteczki na zabawę u Ani i Uli. 
Jakoś ciężko mi się ostatnio zmobilizować do jakiejkolwiek pracy i dziś się załamałam kiedy stwierdziłam że braknie mi czasu na post.  Napisałabym go wcześniej ale jak się ma pecha to tak jest.... zgubiłam hafcik ze świeczkami a wczoraj kiedy chciałam spłukać hafcik z dzwonkiem nici mi zafarbowały. Chciałam się poddać i już nic w tym miesiącu nie publikowac ale jestem uparta i dodam to co mam a mam cichą nadzieję że dziewczynki mi zaliczą liche sierpniowe karteczki. Dość marudzenia pokazuję karteczki. 

Pierwszy sort leci do Ani.
Banerek z wytycznymi:



 -karteczka z listkiem:


świeca (tu jestem mega niezadowolona  z tej kartki no ale ....)


 -żonkil, miałam już okazję wyszyć ten hafcik który powędrował dla mojej mamy, ta karteczka zostanie w przyszłości oprawiona i zawiśnie u mnie na ścianie


 i jeszcze jeden żonkil z pisankami


 jeszcze kolaż wszystkich karteczek:





 No i karteczki dla Uli
banerek:



 -karteczka robiona w biegu z niezawodnych serwetek i skromnych scrapków- w tym miesiącu miał być guzik -jest skromny jeden bo jakoś u mnie brak guzików, chyba muszę zakupić


 no i karteczka z haftem który dał mi plamę, była to mulina jakaś zdobyczna więc nie wiem czy przy użyciu odplamiacza nie pogorszyłabym sprawy.



i kolaż:





A teraz mykam do żabek-mam nadzieję że nie poszły jeszcze spać przed pierwszym dniem szkoły haha. Pozdrawiam serdecznie i przypominam o CANDY jeśli ktos chce dołączyć to zapraszam.





15 komentarzy:

  1. No hafty jak zawsze przepiękne :-))) Kartka z guzikiem też pięknie się prezentuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki!
    No i mamy te same żonkile :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, przygoda z farbującą muliną, to nie nowość. Masz za to karteczkę z jakby podmalowanym tłem i tego się trzymaj. Gdybyś chciała mieć kanwę w nietypowym kolorze, to wykorzystaj do tego tę farbującą mulinę, tylko przed haftowaniem na niej, utrwal ten unikatowy kolor, albo zrób haft taki, którego nie będziesz musiała prać przed oprawieniem.
    Wszystkie karteczki są świetne. Każdy robi je po swojemu i na miarę swoich możliwości, więc nie przejmuj się tym co Ci nie wyszło, bo świeczki z falistej tekturki są bardzo oryginalne.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dla mnie xxx to czarna magia😆 dziewczyny zaliczą na pewno, w zyciu bym nie powiedziała, że mogą być z nimi takie problemy.
    U mnie też jakiś guzikowy deficyt 😆 takie czasy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko strasznie się ciesze , że mimo małych problemów jednak nakarmiłaś obie żabki. Mnie się Twoje kartki bardzo podobają , nawet ta lekko zafarbowana, masz po prostu cieniowany dzwonek , jak byś chciała zrobić specjalnie na pewno by tak fajnie nie wyszło:-)
    Mnie zauroczyły te krzyżykowe żonkile, są przepiękne !!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie. Mam nadzieję, że wrześniowe tematy Ci się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skromnie może być też pięknie i jest :) super karteczki zrobiłaś :) a co do pofarbowania to zgadzam się z Danusią :) mów, że tak właśnie miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś piękne karteczki tworzysz. Ja jestem nimi oczarowana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki:)Żonkilek jest jak powiew wiosny ...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne karteczki.
    Mnie zafarbowała mulina dmc, a wydaje się, że to wyższa półka.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutkie, kolorowe karteczki
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń