O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 września 2015

36, uff nastał chyba juz spokój

Witam serdecznie wszystkich po dość długiej nieobecności.
Niestety gonitwa w pracy i na działce nie pozwalała mi zbytnio na blogowy świat. Jedynie w pracy podczas przerwy na kawę zaglądałam co Wy tworzycie! Z tel nie wygodnie mi jakoś pisać postów więc dziś mając wolne wreszcie zasiadłam do komputera i coś chyba wyskrobię aby pokazać co w wolnych chwilach późnym wieczorem udało mi się stworzyć. 
Za tydzień w niedzielę (13,09) jadę na imprezę o nazwie ''Barwy jesieni" do pobliskiego miasteczka. Jest to impreza coroczna związana z rękodziełem  i w tym roku postanowiłam pojechać na nią. Udało mi się wciągnąć na listę i o godz 9 już będę rozstawiać swoje prace. Mam cicha nadzieję że będą nie tylko oglądający ale może też i kupujący się trafią. Prace ciągle się tworzą, niektóre dosychają inne czekają jeszcze na lakierowanie. Te które zobaczycie są już gotowe a więc aby nie przedłużać zapraszam do relacji foto:

świeczniki: 


 


podkładki pod kubki z jednej i drugiej strony jak kto woli:
 




 serduszka zawieszki jeszcze tylko pomyślę nad jakąś tasiemką lub sznurkiem do dekoracji



 z decu to na dziś tyle bo nie ma sensu pokazywać prac które są jeszcze nie dokończone, pokaże je przy najbliższej okazji:-)
A tu magnolia zostało mi jeszcze parę krzyżyków ale oczywiście musiało jak na złość braknąć muliny i czekam na dostawę myślę że lada dzień będzie i zakończę  już i ten obrazek zabierając sieę za następny z tej serii wzorek
 
 No i wreszcie oprawione dwie dziewczynki-wyleżały się w szafie dość sporo czasu ale to przez ramki, kupując pierwsze dwie nie sądziłam że będę chciała wyszywać wszystkie i ciężko było znaleźć coś podobnego, więc jak tylko natrafiłam na takie zakupiłam więcej sztuk niech leża i czekają. Do oprawy jeszcze mam dziewczynkę z misiem-plan jest zrobic to w niedz ale czy się uda?-zobaczymy


 


mój najstarszy syn podkradł mi ostatnio serducho i oto co zmajstrował w sekrecie:
  


 no i na zakończenie torcik najmłodszego synala który już niestety jest pierwszakiem -jak ten czas leci. 

 


 oraz mieczyki na działeczce które niedawno ozdabiały mi skalniaczek





 Kochani  miesiąc wrzesień jest dla mnie szczególny ponieważ mam urodziny i rocznice ślubu w tym samym dniu więc w najbliższych dniach zamierzam wrzucić banerek z candy, a co będzie do wygrania to już niebawem. Na dziś to tyle, lecę kończyć kolejne świeczniki i podkładki. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie:-) i dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny:-):-)




 

16 komentarzy:

  1. Cuda cudeńka :) Muszę przyznać ze strasznie zazdroszczę Ci kolekcji dziewczynek z pocztówek mojego dzieciństwa uwielbiam je zresztą chyba się powtarzam ..... Jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:-) Mi też bardzo podoba się ta seria, mam cichą nadzieję że wyszyje wszystkie choć tak naprawdę nie wiem ile ich jest,mam jeszcze trzy wzory a czy jakieś jeszcze są....zobaczymy co czas przyniesie:-)

      Usuń
  2. Same cuda widzę! Magnolie - tak jak przypuszczałam - są przepiękne! nic, tylko oprawić i niech zdobią ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:-) Magnolie niestety poczekają trochę w szafie aż zrobię pozostałe do kompletu obrazki aby wszystkie już jednakowo oprawić.

      Usuń
  3. Portety dziewczynek cudowne przywoluja wspomnienia z dzieciństwa,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wspomnienia dzieciństwa dlatego je wybrałam, lubię na nie spoglądać, jakoś wtedy świat wydaje się milszy w tej codziennej gonitwie:-)

      Usuń
  4. No jestem pod wrażeniem ogromu prac. Wszystko piękne i gustowne. Mnie powaliły na pierwszym zdjęciu świeczniki w różyczki. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś dzięki wielkie:-) Miło czytać takie komentarze.

      Usuń
  5. Piękne prace. Trzymam kciuki za udaną w sensie finansowym imprezę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:-) Mam cichą nadzieję że choć jedna rzecz sie sprzeda, a jak nie to hm obdaruje część rodzinki:-)

      Usuń
  6. Agnieszko powodzenia-udanej imprezy (dużo kupujących)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przydałoby się choć troszkę tych kupujących mieć aby częściowo zakupy się zwróciły, zobaczymy jak to będzie:-)

      Usuń
  7. Magnolia wygląda cudnie i te podkładki z babeczkami bardzo mi się podobają :DDD Synek zrobił Ci piękną niespodziankę, pozazdrościć pomysłowości :DDD Powodzenia na imprezie, przede wszystkim dużo klientów, bo przygotowalaś przepiękne rzeczy :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, podkładki idealne do dietetycznej kawy, na babeczki tylko można popatrzeć :D;D Niespodzianka była ogromna bo do końca nie zdradził że coś tam działa.

      Usuń
  8. Piękna magnolia:) Decoupagowe cudeńka na pewno znajdą nabywców na imprezie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój jeszcze jest zerówkowiczem, ale nie wyobrażam sobie przyszłego września jak pójdzie do szkoły... świeczniki skradły moje serce, pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń