O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 czerwca 2015

29. przedmioty na stragan

Nadszedł wreszcie dzień, kiedy jadę na wyczekiwany kram. Przed wyjazdem jeszcze pokażę Wam co ze sobą zabieram. Część rzeczy już pokazałam jeszcze coś dorobiłam, no i niestety jeszcze dużo zostało do dokończenia gdyż doba ma za mało godzin i się nie wyrobiłam. Ale do następnego wyjazdu jaki planuję mam jeszcze dwa miesiące to może może zdążę;-)

na początek zakładki-nie jestem do końca zadowolona z nich bo powstawały w pośpiechu ale..... czasem tak bywa, pierwsza strona


 i druga:

serwetniki:





breloki-zostało mi jeszcze parę do zrobienia ale to na później:



 
    
chustecznik



udało mi się także znaleźć tanio deseczki do krojenia więc zakupiłam dwie i oto co z nich powstało:






podkładki pod kubki, jedna strona:


     i oczywiście druga też ozdobiona:

      drugi komplet podkładek


 





 podkładki truskawkowe (bądź poziomkowe jak kto uważa)

a tu już ostatnie -we wcześniejszym poście byłą jedna strona tylko, ozdobiłam także drugą:



świeczniki:





 
 serduszka zawieszki: 






 no i na koniec jeszcze cztery dodatkowe kieliszko- świeczniki:




 uff to chyba wszystko co miałam dziś do pokazania. Pora zacząć to pakować i w drogę. Zobaczymy czy ktokolwiek się zainteresuje tym rękodziełem. 
Miłej niedzieli Wam życzę. Pozdrawiam;-)



14 komentarzy:

  1. o Matuchno:) Zakochałam się:) Te podkładki z muffinkami sa cudowne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne rzeczy przygotowałaś :DDD Myślę, że bez problemu znajdziesz nabywcę tych cudów :DDD Powodzenia :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda cudeńka! Będziesz ozdobą wszystkich wszystkich kramów, a ruch będzie u Ciebie największy! Podziwiam ilość tych wszystkich pięknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę abyś do domu wróciła z pustymi pudełkami,a pełną sakiewką

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wspaniale wiele się u Ciebie dzieje Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się wybieram na kiermasz ale nie mam w ogóle natchnienia, a ty cała kolekcję przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no całkiem spory dorobek. I cudownie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie mogę, ile tego eszystkiego-śliczności!!!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie rzeczy są super, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne rzeczy tworzysz, tak się napatrzyłam, że się zakochałam :)
    Bardzo miło tu u Ciebie i zamierzam zaglądać częściej :) zapraszam też do siebie http://elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne prace, ale w zakładkach się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne prace. Podkładki na słodko są cudowne:)))

    OdpowiedzUsuń