O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 lipca 2017

143. Quilling

Drugi post tego samego dnia to dla mnie coś mało spotykanego, słodkości były teraz czas na kolejną zabawę w Art-piaskownicy  
 Gościnna projektantką jest ElizaArt  która tworzy cuda w dziedzinie quillingu.
Na na ta zabawę postanowiłam zrobic dzwonek, pomimo lata czas pomyśleć o świętach bo zleci nie wiadomo kiedy a tych pasków trzeba nakręcić się masę.

Banerek do zabawy:



i mój dzwoneczek z jednej i drugiej strony:






Dzwoneczek powędruje też na zabawę u Reni:



Pozdrawiam wszystkich zaglądających w ten letni czas:-)


19 komentarzy:

  1. Jaki fajowy :) Jeszcze takiego dzwońca nie widziałam :)
    Gratuluję wygranej u Joli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło, ale usiałaś się na skręcać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny dzwoneczek! Podziwiam wykonanie i cierpliwość :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, powodzenia w zabawie. Dzwoneczek jest naprawdę przepiękny.
    Tulaski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały dzwoneczek. Kolorystyka taka bajkowa. Cudny. :) Miłego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW...prześliczny dzwoneczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny dzwoneczek:) Dziękuję Agnieszko za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pracochłonna robota:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwykłe paseczki papieru a takie cudeńka można z nich zrobić ... bardzo ładny ten dzwonek. Misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny dzwoneczek, Agnieszko!
    Czas do Świąt rzeczywiście szybciutko zleci, więc ja też już przygotowałam len na hafciki...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ,kolorowy :-D Zawsze podziwiam za ogrom cierpliwości przy skręcaniu tych pasków :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny, w ogóle podziwiam ta technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowy jak na lato przystało:) Quilling to technika ćwicząca cierpliwość:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko dla mnie quilling jest jeszcze zagadką i jak na razie tak jeszcze zostanie;)
    ale Tobie wychodzi świetne, a dzwoneczek prezentuje się ślicznie
    Dziękuję że bawisz sie z nami dalej i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń