O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 marca 2017

124 Marcowe kartkowanie

Dziś będzie u mnie karteczkowo.

Nie wiem kiedy marzec mi minął-masakra jakaś nie wyrabiam się z niczym.
Część haftów miałam już parę dni temu skończonych i czekałam na oprawę, zakupiłam papiery ale niestety jeszcze nie doszły do mnie i musiałam robić z tego czym mam, a miało być inaczej:-( Być może niektóre doczekają się metamorfozy jeśli paczka przyjdzie w tyg aby na święta zdążyły dojść, a jak nie to zostanie jak jest.

W tym miesiącu u Ani mieliśmy wytyczne zaprojektowane przez Danusię Witkowską


 a moje karteczki wyglądają tak:

jajka+paski


 kolejne jajo



i jeszcze jedno


 kogut plus czerwony

tu kogut z rodziną aby mu smutno nie było:


i jeszcze jeden mega kogucior- nie pomyślałam aby wziąśc drobniejszą kanwę byłby o połowę mniejszy a tak jest wielkolud w dziwnych barwach:



 i ośnieżone drzewko plus brokat(u mnie brokat w żelu na tagu)


okolicznościowa, bukiet plus wstążka


i na koniec kolaż




Natomiast u Ulki  królowały w tym miesiącu rękawiczki:





 Temat fajny bo można kombinowac w różny sposób z tymi rękawicami.
U mnie są haftowane na kimś:






i kolaż:


To tyle w temacie karteczkowym. Lecę karmić żabki

Do zaś:-)

A zapomniałabym jeszcze o zabawie u Reni :



u mnie jajko quillingowe powstało na prezent (z jednej i drugiej strony wygląda tak:)


 i świeczniki:


i kolaż:



Teraz to napewno koniec:-)
papatki




22 komentarze:

  1. Fantastyczne kartki :) Zazdroszczę adresatom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki, ale hafciki są rewelacyjne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu. Co za tempo pracy. Ileż rzeczy stworzyłaś. Przepiękne i wesołe karteczki, wspaniałe jajo i jeszcze świeczniki ...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki! Napracowałaś się z tymi hafcikami.
    A jajeczko i świeczniki na zabawę u Reni zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaskoczyłaś dziś Agnieszko, jestem zauroczona Twoimi dzisiejszymi kartkami a właściwie hafcikami , które tu graja pierwsze skrzypce. Ten kogut gigant jest cudny a ta parka drobiu jeszcze fajniejsza. Bukiecik przepiękny , jaja w blackworku podobne do moich . Bałwanki dla Uli cud miód a już te świeczniki i quillingowe jajo to już jak kropka nad i. Nie wiem co mam bardziej podziwiać.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju ile karteczek pracowity był marzec w wyszywaniu u Ciebie. Bardzo mi się ten kogut gigant podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są przepiękne Wszystkie bez wyjątku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko jak wiele prac jak na niewyrobioną masz się czym pochwalić. Najbardziej podoba mi się kartka z wielkim kogutem i pierwszy bałwanek na wyzwanie u Uli.
    A świeczniki i jajeczko sprawiają komuś wiele radości bo są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko przepiękne karteczki- hafty są cudne!
    tak samo jak jajo- podziwiam cierpliwość;)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje że dalej bierzesz udział w mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pracuś z Ciebie, ślicznie to wszystko zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko, tyle cudów natworzyłaś, że jest co podziwiać. twoje hafciki są super. Szczególnie drób mi się podoba:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, a haftowane karteczki to prawdziwe cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne hafty:) super kartki z nich powstały:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wszystko! i kartki i świeczniki, i w końcu cudne jajo:)) pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyzwanie nie sprawiło ci kłopotu, kartki ładne zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamelku..., ileż piękna najpiękniejszego, koguciego i... wszelkiego... i rękawiczkowego... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne! Kogucior naprawdę mega... *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne prace! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, cala trylogię Córki Cienii przeczytalam, następna recenzja bedzie właśnie o tych książkach, bo sa warte polecenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie :) Świetnie wyglądają haftowane kartki, najbardziej spodobały mi się koguciki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń