O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 marca 2017

123. Podaj dalej

Witajcie:-)

Dziś przychodzę do Was z zabawą jak w tytule posta: ,,Podaj dalej,,

Kilka dni temu zapisałam się do zabawy u Ulki i pomimo że na wysłanie do chętnej osoby prezenciku jest aż rok to na paczuszkę nie musiałam długo czekać.
W pierwszej chwili oniemiałam że tak szybko Ula uwinęła się z zabawą-można powiedzieć że przyszedł zajączek wielkanocny z wielkim koszykiem:-)

A oto co dostałam: (foto słabej jakości ale za oknem dziś u mnie pochmurno)

zdjęcie zbiorcze:






wspaniały obrazek zmediowany-cudo -myślę gdzie na honorowym miejscu go powiesić





 śliczne karteczki w tym już wielkanocna która będzie dodatkową dekoracja w domu na święta:



pisanka decu, zajączek, dżety i kwiatki


 i mnóstwo papierów które przydadzą mi się do tworzenia karteczek





Uleńko z całego serducha dziękuję Ci za wspaniałe prezenciki, jestem megaaaa zadowolona z przydasi i Twoich pięknych prac.

A teraz uwaga, uwaga ogłaszam zabawę ,,Podaj dalej,, u siebie. Pierwsze dwie osoby które się zgłoszą u mnie w komentarzu dostaną przesyłki ode mnie-nie będzie napewno to rok oczekiwania ale dajcie mi pare tyg na zorganizowanie paczuszki.
 Pamiętajcie że później wy musicie obdarowac kolejne dwie osoby.
 To kto chętny????
 

13 komentarzy:

  1. Cieszę się Agnieszko, że spodobało Ci się to co przygotowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulka bardzo spodobały mi się wszystkie przydaśki a obrazek no po prostu tak cudowny jest a w tak fajnych kolorkach że szok. Jeszcze raz dziękuję:-)

      Usuń
  2. Ulka super prezenty do Ciebie wysłała:) A obrazek mediowy przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty Chętnie zglosilabym się do zabawy ale nie powinnam bo mam niewypelnione zobowiązanie z poprzedniej na mój post nikt nie odpowiedział i zabawa stanęła na mnie będę jeszcze próbować może ktoś kiedyś zgłosi się do mnie a do tej pory ... o jak mi żal ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś nie wiem jak mówi regulamin-jeśli jest taka opcja to mogłabym się zgłosić ja do ciebie a ty u mnie bo narazie chętnych i u mnie brak:-)Może któraś z dziewczyn podpowie jak rozwiązać taki mały kłopot

      Usuń
    2. Byłoby super bo ciąży mi to że nie mogę się wywiązać z takiej fajnej zabawy

      Usuń
  4. Prezent przesliczny. Aguś chetnie sie do ciebie zgłoszę do zabawy :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo mi miło będzie coś dla ciebie przygotować:-)

      Usuń
  5. Śliczne prezenty otrzymałaś Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty , widziałam i podziwiałam już u Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń