O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 marca 2017

117. Metryczka do wymianek

Witajcie:-)


Już jakiś czas temu zastanawiała się biegając nieco po Waszych blogach nad dodaniem swojej metryczki. Czytając co nieco o Was można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy a jest to zarazem świetna sprawa gdy się kogoś chce obdarować trafionym.
A i na imieniny czy urodziny jak kogoś się polubi można coś podesłać bo wiemy dzięki metryczce kiedy dana osóbka obchodzi:-)

Metryczkę wymyśliła Ewcia-Hubka38, tutaj nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować Ewuni świetnego pomysłu i pracy jaką włożyła w powstanie owej metryczki.
Tu znajdziecie zasady gdyby ktoś chciał dołączyć


A zatem coś o mnie:

1. Nick/imię
Agnieszka Wardzińska prowadzę bloga  http://agula-haft.blogspot.com
 
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
 Jestem typem chomika-zbieram praktycznie wszystko co potrzebne do robótkowania.
A co podziwiam.... u innych napatrzeć się nie mogę na frywolitkę, sutasz, szydełkowe prace-tych technik nie ogarniam więc tylko pozostaje mi podziwiać je u Was.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
U mnie głównie króluje haft krzyżykowy, decoupage,  quilling (głównie jajka i bombki typowo świątecznie) .A czy jestem w nich najlepsza?-nie wiem, są prace że jestem zadowolona ale są i takie na 3-
 
4. Trzy ulubione kolory to…..
czerwony, czarny, niebieski 
 
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
różowy, żółty, biały-nie noszę, ale to nie znaczy że ich nie lubię haha
 
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
A kto nie lubi:-)  Ogólnie przygarnę wszystko jak pisałam wcześniej ale ponieważ ostatnio bawię się w tworzenie kartek to chętnie właśnie coś do tworzenia kartek, scrapki, papiery, tekturki. 
 
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Głównie kolczyki i bransoletki ale ponieważ jestem uczulona na sztuczną biżuterię noszę tylko srebro lub złoto.
 
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
 Aktualnie nie. 
 
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Kawa jak najbardziej, od kilku lat już tylko rozpuszczalna z mlekiem ale i herbatki owocowe u mnie królują
 
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Uwielbiam wszystko co kokosowe lub karmelowe. 
 
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Pewnie że tak. Bardzo lubię książki. Nie mam ulubionego gatunku, czytam praktycznie każdy-no może nie biografie. 

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Niestety nie bo mam wrażliwą skórę i różnie bywa z niedopasowanym kosmetykiem. 
 
  13. Chciałam jeszcze dodać....
Jestem szczęśliwą matką, żoną. Uwielbiam ludzi pogodnych i takich co prawdę w oczy umieją powiedzieć choć czasem może być to trudne i bolesne. Świat robótkowy odstresowuje mnie na maxa-gdy mi źle siadam z xxx i od razu humor się poprawia. 

14. Urodziny mam 18 września   a imieniny 21 stycznia

To tyle byłoby o mnie:-)
Pozdrawiam serdecznie.

8 komentarzy:

  1. Fajnie było Cię lepiej poznać.
    Pozdrowienia, Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ze mogłam dowiedziec sie więcej o tobie :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko ogromnie się cieszę że nareszcie wiem kiedy masz urodziny i widzę że też jesteś wrześniowa. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. miło czyta się takie wpisy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te metryczki to świetny pomysł. Miło się czytało co lubisz:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie było poczyatć trochę o Tobie. Ciekawy pomysł z tymi metryczkami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguśka- wreszcie jesteś, choć trochę to trwało! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś dobrze Cię bliżej poznać 😊
    Buziaki kochana i tulaski dla małej gwiazdeczki:)

    OdpowiedzUsuń