O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 maja 2016

72. Majowe karteczki dla Aneczki:-)

Witam serdecznie w piękną słoneczną niedzielę:-)

Na wstępie dziękuję za wspaniałe komentarze pod poprzednim postem, kwiatki kwitną i oby tak najdłużej było:-)

Dziś chcę Wam zaprezentować swoje karteczki do zabawy u Ani. No i na wstępie banerek mówiący wszystko o tematyce karteczek na maj:



kartka okolicznościowa:



bożonarodzeniowa-mikołaj



a i jeszcze jeden mi się wyszył taki malutki:



 wielkanocna-baranek z chorągiewką który chyba mi najbardziej dał w kość, schemat kiepskiej jakości i standard nie cierpię konturów wyszywać:




 jeszcze kolaż wszystkich karteczek:





 jeszcze na koniec przedstawię Wam naszego małego nowego domownika-a raczej małą Dżesi:






A teraz lecę nakarmić żabkę Anulki i na działkę podlać roślinki bo susza okropna u mnie.

POZDRAWIAM SERDECZNIE:-) MIŁEGO TYG ŻYCZĘ.









29 komentarzy:

  1. Świetnie poradziłaś sobie z wyzwaniem :)
    W oko wpadła mi karteczka z różami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulenko dziękuję pięknie. Długo szukałam wzoru z różyczkami i ta mi najbardziej przypadła do gustu tym bardziej ciesze się ze i Tobie się podoba:-)

      Usuń
  2. śliczne karteczki i baranek cudny, mikołaje oraz róże też są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:-) dla mnie baranek jest na ostatnim miejscu hi hi ale to dlatego że dał mi w kość i wiem jakie błędy w nim zrobiłam.

      Usuń
  3. Agnieszko,ale Ty się na wyszywałaś. Piękne hafty. A psiunia przesłodka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko dziekuje:-) tematy Ani mi przypasowaly na ten miesiąc to i karteczki musiały być w xxx. Tylko tych baranów jakoś mało wzorów a do reszty to tyle znalazłam fajnych wzorów ze jeszcze z 4 bym zrobiła karteczki:-) buziaki

      Usuń
  4. Piękne hafty w pięknej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam karteczki z haftem krzyżykowym. Te mnie urzekły:) Piękne wzorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, haftowane karteczki mi również się bardzo podobają.

      Usuń
  6. Piekne hafciki przerobione na cudne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafty i piękne karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak:) U nas też od tygodnie mieszka maluch. Pomalutku uczymy się...czystości....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwus dzieki:-) dobry czas teraz na szczeniaka bo ciepło i można częściej wychodzić. U mnie najgorzej jak w pracy jesteśmy ale jakoś dajemy rade:-)

      Usuń
  9. Piękne hafciki oprawione karteczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze karteczki - podoba mi się ten baranek!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki :))). Hafty wyglądają przecudnie na kartkach :))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko cieszę się , że znowu mogę oglądać Twoje śliczne hafty . Karteczki wyszły ekstra. baranka widzę wybrałaś tego co i ja. Najbardziej podobają mi się róże, bardzo lubię je wyszywać a ten wzorek szczególnie przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję , że nadal zostaniesz w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te kartki a nowy domownik spowodował, że rozpłynęłam się przed monitorem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne hafty wszystkie :-))) Piękne i delikatne oprawy dla nich tworzysz :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne hafty w pięknej oprawie

    Kartki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki z haftami prześliczne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń