O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 kwietnia 2016

69. karteczki kwietniowe

Witam wszystkich serdecznie:-)
Na ostatnią chwilę czekałam z karteczkami bo jakoś nie miałam kiedy zasiąść do kompa a zresztą karteczki tak szczerze mówiąc dziś dopiero niektóre dokończyłam. Z karteczek też do końca nie jestem zadowolona no ale.... zresztą zaraz sami zobaczycie.
A ponieważ godzina późna i żeby żabki u organizatorek zabawy nie poszły spać nie będę się rozpisywała za długo tylko od razu przechodzę do prezentacji.

Pierwsza karteczka leci do Uli, karteczka miała mieć motyw gałązki choinki:




i moja propozycja:


Kolejne karteluszki lecą do Ani:


wielkanocna-biały+żółty+zielony są dodatkowo jeszcze mała ilość innych kolorków musiała się wkraść

 na karteczkę okolicznościową na razie pomysłu brak, więc jest taka niedokończona
żółty+zielony


no i ostatnia właśnie dziś robiona na biegu, zaczęłam zimę haftować jednak brak czasu nie pozwolił mi na wyrobienie się i musi być to co jest. Mam nadzieję że Ania mi ją zaliczy 


i na koniec kolaż karteczek dla Ani:


A teraz lecę nakarmić żabki. Wpadnę na dłuższy post za dzień może dwa.
 Pozdrawiam serdecznie:-)

9 komentarzy:

  1. Agnieszko cieszę się że zdążyłaś do kwietniowej żabki. Karteczki zrobiłaś świetne , wszystkie mi się bardzo podobają. Kurczakowa jest moją faworytką, ale pozostałe dwie też są super. Nie wiem czemu jesteś niezadowolona. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję , że i w maju będzie mi dane podziwiać Twoje karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne żonkile ,wielkanocny haft też wspaniały :-))) Kartka zimowa zachwyca ilością Mikołajów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki. Sporo czasu pochłonął haft, potem na bazy go umieścić, oj skąd ja to znam. Nic dziwnego że jesteś niezadowolona, ale i tak dałaś radę. Może maj będzie łaskawszy dla tych karteczek. Wielkanocna jest świetna, a gałązka do Uli super chociaż żonkilom też nic nie brakuje.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty,mnie pozostaje tylko podziwiać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające sa te hafciki. podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń