O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 marca 2016

65, Życzenia wielkanocne

Gdy nadejdzie Wielkanocny poranek
Niech spełnią się życzenia tęczowych pisanek...
Mazurków kajmakowych, bazi srebrzystych,
Bogatego zająca i kurczaczków puszystych.
Świątecznego nastroju, biesiady obfitej,
Lukrowego baranka, a w dyngusa - głowy wodą zmytej!

Wesołych Świąt życzę Wam kochani:-)


 A na pocieszenie dla tych którzy tak jak i ja musieli zakasać rękawy i spędzić większość czasu w kuchni na przygotowanie świątecznych potraw  życzenia z wyprzedzeniem na następny rok hihihi (chyba nie realne)

 

3 komentarze:

  1. Najfajniejsze te przyszłoroczne życzenia. Ale na te życzę radosnych i spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń