O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 marca 2016

63, VII karteczka z IX

To już siódma karteczka wielkanocna z zabawy u Ewci.
Czas nieubłaganie leci do przodu i aż sama się dziwię że za chwilę ta zabawa się zakończy-ale przecież są też inne w których biorę udział i aktualnie nad karteczkami do tamtych siedzę.

Aby zbędnie nie przedłużać od razu pokazuję co zrobiłam na siódma karteczkę.
Banerek aby było wiadomo co było tematem:


i moja wersja karteczki


Na dziś to tyle co miałam do pokazania. Lecę pakować jajca na jutrzejszy kiermasz.

                                    Pozdrawiam serdecznie:-)

13 komentarzy:

  1. Piękny haftowany obrazek idealnie zgrał się z kolorkami z brzegu karteczki:) Świetnie to wygląda. Powodzenia na kiermaszu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko ciesze się ogromnie z takiej pochwały o mojej karteczce. Za powodzenie nie dziekuje aby nie zapeszyc:-D

      Usuń
  2. Prześliczna karteczka Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Agnieszko. Cudna karteczka, już zaczynasz wypracowywać swój styl zdobniczy do tych " małych dzieł".

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik Agnieszko. I jak widzę, to u Ciebie cała łąka wiosennych kwiatków! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna. Wszystkiego dobrego w te święta!

    OdpowiedzUsuń