O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 marca 2016

62. Tusal 2016 po raz trzeci.

Kolejny miesiąc, kolejny nów więc czas pokazać tusalowy słoiczek.
Niestety zdjęcie robione przy sztucznym świetle bo całkiem zapomniałam że to już dziś trzeba słoiczek pokazać. Parę niteczek przybyło, przestałam zaśmiecać go papierkami od muliny bo bym za szybko go zapełniła.


Miłego wieczoru życzę wszystkim:-)

2 komentarze:

  1. Przybywa niteczek, a zatem dużo się dzieje u Ciebie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próżnujesz, bo słoiczek się zapełnia. Fajnie go ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń