O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 października 2015

40. jesienny klimat

              Powoli mija nam październik, jesień dość znośna, długo wyczekiwany deszcz wreszcie porządnie mi podlał działkę,. Wieczory już dłuższe nieco więcej czasu mam na robótki więc malwy podganiam coraz szybciej, niedługo będzie koniec-jednym słowem nie jest źle. Wybrałam się ostatnio z chłopcami na popołudniowy deszczowy spacer, chodząc sobie wokół lasu i później w nim zachwyciły nas kolory liści i zaczęliśmy je zbierać a że zabawa u Gosi  jest związana z jesienią postanowiłam zrobić bukiet z tych pięknych liści, który teraz przyozdabia mi ławę. Nie jest to może praca którą chciałam wystawiać na konkurs bo miało być coś z decu ale nie zdążyłam zrobić całości więc jest co jest.

A mój jesienny bukiet wygląda tak:







zgłaszam go do zabawy:



w tym moim bukiecie wyrosły także grzybki:



Robiąc ostatnio porządki w pawlaczu znalazłam parę słoiczków po kawie, kiedyś wyrzucałam na śmietnik jak zaczęłam bawić się w decu to zbieram to co się da przyozdobić, no i któregoś dnia wzięłam się za pierwsze dwa. A tak oto wyglądają po metamorfozie:





teraz tylko muszę je zagospodarować i w wolnej chwili wziąść się za następne.
A teraz się chwalę hihi dzięki blogowemu światu uszczęśliwiłam Sylwię swoimi podkładkami, miło mi bardzo że zechciała zakupić podkładki u mnie i niech Jej jak najdłużej służą:-)
A teraz zmykam dalej do xxx. Do następnego postu papatki:-)

13 komentarzy:

  1. Bukiecik piękny a słoiczki pieknie wyglądają po metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik śliczny, jesienny :) a sloiczki poprostu cudo. Przepiękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bukiet - widać w nim jesień we wszystkich kształtach i kolorach:) Metamorfoza słoików udała się wspaniale:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Kiedyś nie myślałam o przystrajaniu mieszkania wg pory roku a od jakiegoś czasu spodobało mi się że coś stworzę sama, bukiet choć długo nie postoi to i tak jakoś dodaje uroku w salonie:-)

      Usuń
  4. Piękny bukiet :) U mnie też słoiki czekają w kolejce na metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) U mnie słoiki troszkę poczekały a ciągle przybywają mi nowe, czas i za kolejne powoli się zabierać.

      Usuń
  5. Super bukiecik ;) Słoiczki są świetne, ja też mam kilka które czekają na swoja kolej.
    Dziękuję za udział w zabawie i zapraszam w listopadzie a już niedługo do głosowania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Gosiu napewno i Twoje się doczekają metamorfozy, aż jestem ciekawa co wymyślisz z nimi. A zabawa u Ciebie zawsze mobilizuje do wymyślania różnych prac:-)

      Usuń
  6. słoiczki bardzo mi się podobają, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bukiet i słoiczki, na pewno je jakoś zagospodarujesz i będą Ci długo służyć :)

    OdpowiedzUsuń