O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 lutego 2017

116. LUTY Z Ania i Ula



 Aby zdążyć do żabki szybko dodaję karteczki.
Niestety Wikusia nie daje mi na spokojnie zasiąść do kompa bo przechodzimy ciężki okres kolki.
Karteczki robione na szybko nie zaspokajają moich oczekiwań ale trudno..... nie poddałam się.

Najpierw Ulka-tu wytyczną były pierniki

 moja karteczka:



U Ani inspirowała nas Małgosia Oszczędłowicz:




 moje wypociny:

urodzinowa dla taty -kolejny raz wyszywam te różyczki-dołożyłam serduszka


zając z jajkiem

zimowa ze sniezynka biała


zapomniałam o kolażu już się poprawiam:-)



Wybaczcie ze w biegu ale inaczej się nie da.

Buziaki:-)

14 komentarzy:

  1. Nie wiem skąd te wątpliwości,hafty przecudne a i grafika do śnieżynkowej pięknie klimat oddaje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko bardzo się cieszę, że pomimo swoich obowiązków znalazłaś czas też na kartki :) Śliczna piernikowa panienka powstała :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pięknych karteczek. Każda inna i każda fajna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana tulam Cię i Wikusię💐
    Fajniutkie kartki zrobiłaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki. Pierniczkowa dama zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki!
    Piernikowa panienka dziś rządzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko czasem tak bywa z tym naszym czasem, więc ja się bardzo cieszę , że jednak udało Ci się przygotować kartki. Wiadomo te wyszywane są bardzo czasochłonne , ale poradziłaś sobie doskonale. Cudne haft , różyczki wymiatają, a grafika bożonarodzeniowa cudowna.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze karteczki. Piernikowa jejmość - cudność!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki i śliczne karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki przecudne :) haftowany piernik - rewelacja !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności ! Zapraszam do mnie na Candy!
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, nie widzę tu żadnych wypocin, a wręcz przeciwnie - same piękne kartki.
    Pani piernikowa jest moją faworytką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń