O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 czerwca 2016

75. Karteczki dlaUli i Ani na czerwiec

Witajcie kochani:-)


Czas nieubłaganie szybko leci i już koniec miesiąca za pasem a ja się nie wyrabiam z karteczkami. Miałam cichą nadzieje że w tym miesiącu zrobię je szybciutko bo dziewczyny dały dość łatwe tematy karteczkowe ale niestety....Upały wszystkim nam się dają we znaki i nie chce się myśleć nad igiełka. Ja na dodatek ostatnio każdą wolną chwilę przesypiam hahaha.

No nic nie chcę przedłużać i przejdę do sedna i najpierw wystartuję z karteczką dla Uli.
Banerek który mówi wszystko o czerwcowej karteczce:


 i moja propozycja nr 1:

oraz nr2:


 i jeszcze na koniec obie razem:





A teraz karteczki u Ani.
Stosowny banerek dla zabawy czerwcowej-który wyjaśnia co rządzi w czerwcu na karteczkach:




karteczka z koszyczkiem:




z motylkiem:


jest też i druga motylkowa:


i na koniec ostrokrzew:



i jeszcze kolaż dla Anulki:



Uff to na dziś koniec-karteczki na czerwiec mam nadzieję że dziewczyny zaliczą i będę mogła się zabrać za lipiec-oby troszkę chłodniej się zrobiło. Tego życzę i sobie i Wam.
Wybaczcie że mało komentuję wasze posty ale wpadam czytam kiedy tylko mogę i podziwiam piękne prace. Jednak na tel nie lubię pisać a komp rzadko ostatnio u mnie chodzi.
 A teraz zmykam do żabek aby je nakarmić u Ani i Uli.

Pozdrawiam serdecznie


13 komentarzy:

  1. Pięknie się wywiązałaś z wyzwań :) faktycznie upały nie sprzyjają haftowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko cieszę się bardzo , że mimo tropikalnych upału znalazłaś chęci i czas do zrobienia karteczek na zabawę. Jest mi bardzo miło. Hafciki jak zawsze śliczne , ostrokrzew mamy ten sam :-)
    Podobają mi się wszystkie karteczki i te do Uli również uroczy ten pierwszy hafcik.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty:) Motylek jest cudowny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo upałów stworzyłaś piękne kartki!
    Bardzo podobają mi się obie z motylkami - takie na czasie :)
    Cieplutko pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się wszystkie podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty są przepiękne. Upały uwielbiam i wcale nie przeszkadzają mi w haftowaniu. Lubię usiąść w pokoju, zasłony zaciągnięte, lekko uchylone okno zza którego dobiegają odgłosy dzieci bawiących się w fontannie, na stole dużo picia i można haftować. Dodam tylko, że mam bardzo słoneczne mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki Agnieszko, no ale ta z uśmiechniętą mikołajkową gwiazdką po prostu mnie powaliła. I tak powinno być :)
    Świetne też pozostałe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam haftowane karteczki, a Ty pokazałaś tutaj same cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko fantastyczne kartki same cudeńka. Pozdrawiam serdecznie mnie też upał blokuje twórcze myślenie nie jesteś osamotniona

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za wytrwałość przy haftowaniu tych karteczek, ja też bardzo lubię haft krzyżykowy ale ostatnio robię go bardzo mało z powodu braku czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty śliczne :-))) Motylkowa też wspaniale wygląda :-)))

    OdpowiedzUsuń