O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 września 2015

37 przed kiermaszem oraz niespodzianka....

Witam wszystkich moich blogowych znajomych, oraz nowe osoby które się pojawiły na moim blogu. Dziś w biegu przed pakowaniem moich prac na jutrzejszy kiermasz wpadam aby Wam pokazać co jeszcze stworzyłam. 
Powstała skrzyneczka na klucze, tym razem jest brązowa nie jak dotychczasowe-postanowiłam coś nieco zmienić gdyż nie każdemu do wnętrza pasuje kolorystyka bieli. A oto jak się prezentuje zobaczcie sami:
skrzyneczkę zgłaszam do zabawy u Gosi:
Najlepsza praca w miesiącu - sierpień


Powstały także świeczniki:


 no i wreszcie tace które się wyleżały dość sporo czasu, przyznam się szczerze że nie miałam na nie pomysłu gdyż każda serwetka jaką wzięłam w ręce mi nie odpowiadała. Mam ich sporo a jakoś nie mogłam nic znaleźć ciekawego, więc nie ukrywam że są te tace jakie są i nic już nie zmienię ale do końca nie jestem pewna czy komuś się spodobaj. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie schrzaniła, tak więc taca z pomarańczami miała być z przecierką, zastosowałam preparat a później o tym zapomniałam i podczas kończenia lakierowania dopiero mi się o przypomniało. A więc efektu zadrapań nie będzie, może innym razem:-) 

 a w tej widać mały defekt jakim jest dziurka w tacy-nie wiem czy powinnam to zamaskować czy nie i czym coś takiego zalepić więc jest jak jest.



wazony:



 a tutaj mamy pojemnik na chleb, jest to praca którą zrobiłam sobie do domu.




no to chyba na tyle co miałam dziś pokazać.

Ale ale jest jeszcze jedna rzecz którą chcę ogłosić , może znajdą się chętni.... jak pisałam w poprzednim poście wrzesień jest dla mnie wyjątkowy, mam urodziny i tego samego dnia obchodzimy z mężem rocznicę ślubu. W tym roku to już jedenasta będzie. Tak więc z tej okazji  postanowiłam zorganizować candy. A co do zgarnięcia?-pokaże tylko część nagrody aby osoba która wygra miała także niespodziankę. Będą to dwie podkładki wykonane metodą decu i jeśli ktoś kto krzyżykuje wygra dostanie mulinę i ...............niespodziankę.
 Jeśli będzie ktoś kto chce serwetki do decu to oczywiście dostanie serwetki, ze mną jak z dzieckiem dogadamy się:-)






 Chciałabym jeszcze obdarzyć jedną osobę z małego grona które są ze mną od samego początku, która wylosuję wśród moich najwierniejszych komentatorów.












             no i na koniec banerek jaki możecie umieścić u siebie na blogu:






Zasady:
- Po pierwsze zapisujemy się pod tym postem do dnia 30.09.2015r
 - Po drugie wyniki podam 3-4.10.2015r wybaczcie że przetrzymam te parę dni.
- Po trzecie umieśćcie banerek u siebie 

                    ZAPRASZAM DO ZABAWY :) i szczęścia życzę

30 komentarzy:

  1. Wspaniałe rzeczy stworzyłaś, aż trudno wzrok oderwać. Jeśli mogę to bardzo chętnie zapisuje się do Twojej zabawy. Powodzenia na kiermaszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś nie dziękuję aby nie zapeszyć. Powodzenia w zabawie:-)

      Usuń
  2. wszystko śliczne, ale skrzyneczka skradła moje serducho, powodzenia i dużo klientów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też chętnie zapisuję się na candy. A nuż uda się wygrać te śliczności i niespodzianki ;)
    Swoją drogą piękne rzeczy tworzysz...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznosci. Swieczniki sa super, zwlaszcza z motywem lowickim :) I taca ze slonecznikiem. Mam nadzieje na szczescie w rozdawajce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace piękne, robią ogromne wrażenie :) Powodzenia jutro na kiermaszu. :) Oczywiście zapisuję się do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace tworzysz. Z przyjemnością ustawię się po nie w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne podkładeczki, chętnie po nie stanę w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne prace przygotowałaś na kiermasz, mam nadzieję, że wszystkie przedmioty znajdą swoich nowych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział:)
    Banerek na pasu bocznym mojego bloga- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy :) Te z babeczkami są słodkie :)
    Zgłaszam się :) Banerek po lewej stronie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy tworzysz, nie można oderwać oczu. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem po raz pierwszy na twoim blogu i bardzo mi się podobają twoje dzieła. Jeśli można to chciałabym wziąć udział w twoim candy. Umieszczam banerek na moim blogu
    http://gretago.blogspot.co.uk/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale to wszystko jest śliczne, napatrzeć się nie można :)
    Ja też chętnie się zapisuję na Twoje candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje prace są świetne, powinnaś sama to wiedzieć i pokazywać je jak największemu gronu oglądających. Zawsze wierzyłam w Twoje nieprzeciętne zdolności i w tym poście tego dowiodłaś.
    Candy bardzo ciekawe, ale nie obraź się Agnieszko, ja się nie zapisuję, daję fory innym, bardziej spragnionym wygranych w zabawie. Będę kibicowała wszystkim biorącym udział, pozdrawiam gorąco.)

    OdpowiedzUsuń
  15. warunki spełnione, zgłaszam się z wielką chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Taca ze słonecznikami jest przepiękna!! Ja uwielbiam te kwiaty i wszystko co z nimi i związane:) Chętnie przyłączam się do zabawy:) Banerek na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo ile okazji do świętowania. Wszystkiego najlepszego.

    Jak ja bardzo żałuję że nie ma miejsca na twórczość decu, bo chętnie bym spróbowała różnych technik.
    Chętnie przygarnę twoje podkładeczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem od czego zacząć, więc zacznę od podziękowań za zapisanie się na moje Candy :) Twoje prace są przecudne!!! Gratuluję. Czytałam że masz problem z dziurkami w drewnie, ja robiąc mój kredens kuchenny dziury maskowałam kitem szpachlowym do desek. Takie małe pudełeczko można kupić nawet w zwykłych sklepach z farbami, no a przynajmniej u mnie można kupić. No i co... Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin, jak i rocznicy ślubu. Pochwalę się, ze ja właśnie też tak mam :) Stąd moje potrójne Candy- rocznica ślubu i urodziny, no i jeszcze imieniny tyle że kilka dni po rocznicach. Na Twoje Candy chętnie się zapisuję skoro zapraszasz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. kusząca nagroda :)
    banerek na http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace wykonałaś i mam nadzieję, że kiermasz się udał :).

    Podkładki babeczkowe są cudowne :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cuda prezentujesz i ja chętnie zgłaszam się do zabawy, a przy okazji zapraszam do siebie. U mnie zabawa też trwa do 30 września :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj,wszystkiego co najlepsze z okazji obu rocznic.Jak mozna to i ja sie zapisze na candy .Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne podkładki... Tylko takie mieć! Staję więc chętnie w kolejne, może szczęście przypisze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Wszystkie prace są cudne. A szafeczka na klucze na I miejscu, taka nietypowa. Fajnie wygląda w tym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że kiermasz się udał, bo przygotowałaś tyle wspaniałych prac, że oczu nie można oderwać:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za udział w moim Candy :)
    Już dziś zapraszam na wyniki...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne. Chętnie ustawię się w kolejce. Może mi szczęście dopisze. http://scrapinkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje prace są cudne... Choć w ostatniej chwili chętnie się przyłączam, mulina to zawsze miała zachęta dla hafciarek... banerek zabieram na http://wiolinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń