O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 maja 2015

28. Różany maj

      Dzisiejszy post poświęcam zabawie tematycznej u Gosi. Gdyby ktoś chciał śledzić zabawę majową to zapraszam tutaj: - http://malgosia-mojerekodzielo.blogspot.com/2015/05/zabawa-tematyczna-czyli-rok-inspiracji.html#more 
    Uwielbiam miesiąc maj, kwitną kasztany, w ogródkach jest już kolorowo i co mnie w tym roku zaskoczyło to obfitują ogrody w kolorze żółci. 
Jak w poprzednim poście wspomniałam jadę w czerwcu na kiermasz więc powstają nowe ciągle prace. Dziś ponieważ nie chcę robić wielkiego bałaganu w poście pokażę Wam różane szafeczki na klucze i serca także różane na zbliżający się dzień matki. 




szafeczki zgłaszam do udziału w zabawie:











Na dziś to tyle, gdyż godz mnie goni i zaraz muszę do pracy wychodzić. Pozdrawiam serdecznie wszystkich

17 komentarzy:

  1. Cudowne skrzyneczki i serduszka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Na szczególną uwagę zasługują skrzyneczki. Wielki szacunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz. Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Bardzo ładne serduszka i szafeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prace,róże to mój ulubiony motyw w decu.
    Natchnęłaś mnie bo dawno nic nie decoupagowałam i może będzie też różano:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również róże najbardziej przypadły do gustu, a na szczęście jest też duży wybór w serwetkach i można pokombinować. Dziękuję za odwiedziny:-)

      Usuń
  5. I szafeczki i serducha są bardzo piękne! I bardzo precyzyjnie wykonane;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i tak miły komentarz:-)

      Usuń
  6. Istny wysyp różany u ciebie :) I to wszystkie takie ładne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serducho się raduję jak widzę takie komentarze:-) Dziękuję

      Usuń
  7. śliczne różane prace, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne szafeczki! Wiele decupe na taki kształcie widziałam, ale Twoje są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za inspirację. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne szafeczki:) pięknie je wykonałaś::)

    OdpowiedzUsuń