O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 listopada 2014

15. Wyróżnienie


      Kilka dni temu spotkała mnie bardzo miła niespodzianka-wyróżnienie od Danusi z bloga: http://dorianowo.blogspot.com 


  Danusi za wyróżnienie bardzo dziękuję i zabieram się za odpowiadanie na pytania przez nią zadane.
                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                 
                                                                                                                                                                 
                   
1. Ulubiona technika rękodzieła, w której czujesz się najlepiej?
   Jak narazie to zajmuję się tylko haftem krzyżykowym.

2. Mieszkasz w mieście/ duże-małe/, czy na wsi?
   Obecnie to ciężko powiedzieć gdzie mieszkam -dla mnie to wieś z blokowiskiem, aczkolwiek większość uważa że to nie wieś i nie miasto a osiedle i nie wiadomo jak to nazwać (hi hi)

3. Co Twoja rodzina sądzi o prowadzeniu przez ciebie bloga?
    Wie tylko mąż. Czasem zajrzy, skomentuje.

4. Ulubiony kwiat i dlaczego?
    Jakieś dwa lata temu zakochałam się w storczykach i tak już pozostało obecnie posiadam 8 doniczek tego kwiatka-jeśli mowa o domowych. W ogrodzie lubię wszystkie byle by było kolorowo. Miło usiąść na tarasie i podziwiać piękno. 

5. Jak lubisz spędzać wolny czas, wyłączając rękodzieło?
   Wolny czas-hm ostatnio go nie mam, ale jak już tylko znajdę chwilę to z dziećmi lepimy rogaliki,            pierogi. A gdy dzieci mi pozwolą to z książką sam na sam.

6. Kto był lub jest dla Ciebie wzorem do naśladowania i dlaczego.? 
   Myślę i myślę ale nic mi nie przychodzi do głowy. Chyba nie ma kogoś takiego. Żyję po swojemu.

7. Co Cię w życiu spotkało najlepszego, lub najgorszego?
   Najlepszego-rodzina którą bardzo kocham.
   Najgorszego-nie narzekam-zawsze może być gorzej.

8. Książka, czy spacer i dlaczego?
   To zależy od sytuacji i nastroju, lubię jedno i drugie

9. "Kij czy marchewka"- rozwiń, jak to rozumiesz.
   Nagroda i kara, wygrana i przegrana, można by tak bez końca

10.Słońce czy księżyc - dlaczego?
   I jedno i drugie.W dzień niech słoneczko mi grzeje twarz a wieczorem niech księżyc przyświeca drogę.

11. Twój wymarzony prezent, którego jeszcze nie dostałaś, ale masz nadzieję, że dostaniesz.
  Największe prezenty jakie chciałam to już mam, teraz czekam na wymarzony domek i ogród.

Uff uporałam się z pytaniami choć nie było łatwo. 


Teraz czas na pytania które ode mnie polecą do kolejnych osób:

1. Oprócz xxx co lubisz najbardziej robić?
2. Kawa rozpuszczalna czy parzona?
3.  Miętoszenie kanwy czy tamborek a może jeszcze coś innego?
4.  Książka czy film?Jaka tematyka.
5.  Czy lubisz wracać kilka razy do tego samego filmu?
6.  Rozważna czy romantyczna?
7.  Którą porę roku lubisz najbardziej?
8.  Wolisz wieś czy miasto?
9.  Czy lubisz zwierzęta-jakie najbardziej?

Ponieważ nie każdy chce ciągnąć takie zabawy wyróżnienia lecą do wszystkich moich czytelników którzy mają ochotę odpowiedzieć na moje pytania. 

Mam nadzieję że Was nie zanudziłam a na osłodę podsyłam niedawno wyciągniętą blaszkę z rogalikami i sernik:-)


 

4 komentarze:

  1. Gratuluje wyroznienia pięknie sobie poradziłaś z pytaniami: ) wypiekami tak kusisz ze chyba złamie dietę Pozdrawiam gorąco: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Raz się żyje więc można dietę złamać;-)
      Aguś wyróżnienie leci także dla Ciebie jeśli tylko masz ochotę pobawić się w tą zabawę.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Agnieszko, gratuluję. Wspaniale sobie poradziłaś z tymi pytaniami.
    Jeszcze tylko jedno, kolejna rada: włącz sobie w Ustawieniach bloga, udostępnianie postów, bo mi się nie wyświetlasz, dlatego z opóźnieniem komentuję, a wczoraj sprawdzałam czy coś jest.
    Jeśli masz włączone, to widocznie Blogger znowu mi psikusy robi.
    Pozdrawiam i pokazuj się częściej, moje pobożne życzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu.Pokazuję się kiedy tylko mogę-niestety praca na dwa etaty mi nie pozwala na wiele.
      Pozdrawiam.

      Usuń