O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 listopada 2014

14. Jan Paweł II już oprawiony.

Ostatnio czas goni u mnie jak szalony i nie mam wolnej chwili aby zasiąść do kompa, a jak już wejdę to ciągnie mnie do nowych wzorów i moja lista sie wydłuża w przyszłość co dalej bym chciała wyszyć. Aktualnie kończę metryczkę dla synka i szyję damę z parasolką. A tu do świąt niedaleko i jak patrzę na innych blogach jak dziewczyny wstawiają bombki z haftem lub fajne bałwanki na kanwie plastikowej to mi aż ręce świerzbią aby też takie cuda stworzyć (tylko czy czas pozwoli)

Ale piszę bo chcę się pochwalić wreszcie (jestem szczęśliwa) oprawionym obrazem Jana Pawła II. 
Praca ta trochę poleżała w szufladzie ale wreszcie nadszedł ten dzień kiedy ją wyciągnęłam i zawiozłam do oprawy. 

A oto efekt:


5 komentarzy:

  1. Wspaniały haft, świetnie oprawiony.
    Mam nadzieję, że zaczniesz częściej bywać na blogu i chwalić się nowymi pracami, nawet tymi nie skończonymi.
    Pozdrawiam i bywaj z nami częściej.Baj,baj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś się do mnie po wyróżnienie, z bloga http://dorianowo.blogspot.com

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję za miłe słowa i za wyróżnienie. :-)

      Usuń
  2. Oj znam ten ból też chcialabym tyle. ... a czasu starcza tylko na codzienność Portret wspaniały a w tej ramie prezentuje się jeszcze dostojniej: )

    OdpowiedzUsuń