O mnie

Moje zdjęcie

Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci które kocham do szaleństwa,choć przyprawiają mnie o siwy włos na skroni  i żoną w szczęśliwym związku. Moja pasja trwa od 2013r. Z początku był tylko haft krzyżykowy a z czasem poznałam decoupage i guilling-i tak mnie ten robótkowy świat pochłonął.

kontakt

Spodobało Ci się coś z moich prac? skontaktuj się ze mną: wardzyska82@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 października 2014

13. Metryczka cz.1


           Nadszedł czas kiedy to wreszcie swojemu najstarszemu synowi postanowiłam wyszysć metryczkę. 
Jest to dopiero połowa ale pochwalę się co już udało mi się stworzyć.Pierwsze zdjęcie jest częściowo takie jak powinno być ze wzoru jednak to tło mi coś nie leżało i postanowiłam wypruć. Niestety jak parę osób skomentowało za bardzo tło się zlewało z dzieciątkiem przez co miało być mniej wyraźne-hm sama nie wiem co o tym myśleć. 





A tak wygląda po wypruciu tła:




                                             






a oryginalna wersja powinna wyglądać tak:     
     
                                     

4 komentarze:

  1. Wygląda ładnie...nie wiem jak wygląda oryginał, więc nie wypowiem się co do tła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołożyłaś wzorek według, którego wyszywałaś.
    Nie jestem specem, ale mam dla Ciebie pewną radę odnośnie publikowania postów, jeśli zechcesz skorzystasz, jeśli nie, też dobrze.
    Pod jedną datą publikuj jeden post, nawet składający się z wielu wątków, czyli haft, zbiory grzybów, oprawione obrazeczki. Będzie ciekawsze i wszystko w jednym miejscu, bo patrząc na czas publikacji poszczególnych mini-postów, wyszedł by jeden całkiem fajny.
    Teraz o tle w metryczce, wyprułaś, ok, ale mimo wszystko czegoś tam brakuje, dołóż jaśniejszą o jeden odcień, lub kilka nawet odcieni muliną ten fragment tła, a obrazek tylko zyska na wyglądzie. Nie musisz sugerować się kolorami rozpiski wzoru, to chyba potrafisz.
    Piszę tutaj w komentarzu, ale nie znalazłam innego mailowego, bardziej prywatnego kontaktu, więc przepraszam, wszyscy poczytają, może też skorzystają.
    Pozdrawiam.)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznaję że sądziłam iż pisanie każdego posta osobno będzie lepsze-cóż dopiero się uczę a każda porada jest mile widziana:-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Agnieszko, ja też jestem świeżakiem w blogowaniu, ale sporo blogów odwiedzam i widzę jak inni piszą, dlatego taka byłą moja sugestia. A tak gwoli przypomnienia, nominowałam Cię do pewnej zabawy, odbierz sobie nominację na moim blogu http://dorianowo.blogspot.com
      Pozdrawiam.

      Usuń